Har du byttet kallenavn?

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#82
De dør en lang, smertefull død i rennesteinen, der de hører hjemme.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#83
Har ikke vært erlendsp siden før 98% av dere kom hit. Aquila har jeg vært like lenge som jeg har hatt Mikke Mus som avatar, men jeg har faktisk vurdert å bytte navn. Synes egentlig det er en smule harry. Bare kalle meg Erlend? Neh, får se det an.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#84
Nei, Shadar er Erlend, så det blir for teit. Akkurat som Eirik, eks-Shigsy(freak). Jeg kjenner seks folk som heter Erik/Eirik, så at én fyr bruker det som nick funker ikke i mitt hode i det hele tatt.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#85
Er vel bare ikke vant til å omgås med så mange Erlend-er :hm:

Jaja, Aquila it is.
 
#86
byakko-kun til byakko =p tidligere har jeg kalt meg the svendsilator og goofy, men det var når jeg spilte diablo 1, ikke på forum. Kalte meg Fisk på dette forumet før, men vet egentlig ikke hvorfor.
 
#87
kalte meg for Martch en liten stund på det forrige forumet, men det var rett før det ble nytt, så tror ikke så mange la merke til det..
 
D

Doctor Downs

Gjest
#88
Nicket mitt blir mer harry for hver dag som går. Erlend ville skapt mayhem, men hva med etternavnet... Palm? Alltid likt etternavnet mitt.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#90
Jeg synes ikke man skal skifte navn, uansett om det er aldri så teit. Man husker liksom ikke navnet etter kvaliteten.

Bare se på mitt. :hmm:
 
#94
har bytta fra jesuslol til gode gammle Ally :elsk:
 
#96
SITAT(GarlandG @ 06.05.06, 06.57) 228
Jeg synes det burde være forbudt å bytte kallenavn. Det er greit nå, som forumet er nytt, men når man først har valgt seg et navn, bør man holde seg til det. Jeg har brukt GarlandG siden 29. januar 2002 og det har jeg planer om å fortsette med. At jeg kaller meg Kumool på IRC blir noe helt annet.
[/b]
Faen, husker du datoen du bytta navna ditt? Eller har pcen ditt gjort det for deg? Jeg kaller meg Ololav. Det er vel siden... skal vi se. 30 oktober 2006? Uansett, nicket har jeg tatt fra en kompis så jeg er vel egentlig bare passe teit.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#97
Herregud, har du reist tilbake i tiden for å delta på Spillegal? :eek:
 
#98
Hehe Tommel opp for den siste, kommetanren din Yetipants
den var besst .
Bruker Darkaxx foreløpig
burde kansje stått Darkdog men bytter nok nikk neste år
når jeg får godsakene i hus.