Har du byttet kallenavn?

#42
Har tidligere gått under navnet "Rikku" (fra FF10 som mange vet), men har nå byttet til Uteena. Bruker det navnet i nettspilling ol. og er gått lei av Rikku. Uteena blir dessuten Aneetu baklengs. :eng101:
 
#44
SITAT(Houseman @ 07.05.2006, 01.38) 518
Skal fikses.
[/b]
Overfør Gunther sine plusser til meg mens du holder på.
Jeg har uansett ikke endret kallenavn. Avataren er derimot ny, men det er mulig jeg bytter den ut snart :eek:
 
#45
fra Ally til jesuslol
 
#46
SITAT(Torulv @ 06.05.2006, 21.04) 425
Praktisk at det egentlige navnet mitt bare er brukt av 10-20 folk i hele verden, da slipper jeg å bruke hjerneceller på å være kreativ.
[/b]
Heter du Torulv i virkeligheten? Kult! :D

Hvorfor er det så mange som har begynt å bruke sitt virkelige navn som nick? Er det fordi Nicholas og "de populære" har begynt med det? :p
 
#47
Nei, det er fordi navn som "Toz" er så forferdelig kule, og må brukes i mange flere år fremover.
forumet vil forresten ikke laste opp avatarene mine :(
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#49
Byttet navn til Cycerin fra InsaneSimian mot slutten av det gamle forumets levetid.
 
#52
Jeg har fortsatt mitt gamle nick. Bytting av nick er for hetroer.
 
#54
Pft. Å bytte fra store til små bokstaver kan knapt kalles å bytte nick. Så hysj på deg. Dessuten kan du umulig ha husket «Sortulv», med mindre du hang på TekkenClub.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#55
Nei, nei. Du hadde det her på SG også. Rundt da jeg joinet. Husket det som det var igår.

*irrelevant*
 
#56
SITAT(Ronin @ 07.05.2006, 01.26) 527
Men savner den gamle litt... den var liksom "Ronin" ;)
[/b]
DAMN RIGHT! Hvor er den enn???

Jeg vurderte å vurdere å bytte nick... Så kom jeg på at jeg var lat...
 
#58
Mista en bokstav, ellers samme gamle skiten
 

Endre

Ødela forumet
#59
Jeg er sikkert den eneste som irriterer seg over dette, men dere behøver ikke fortelle oss at dere ikke har byttet navn, de fleste kjenner igjen et navn de har sett før. Det er fint om dere fra nå av bare skriver her hvis dere faktisk har byttet navn, og eventuelt vil ha de gode tilbakemeldingene i Kjøp, salg og bytte-seksjonen kredittert til dette.

Så er det sikkert noen som irriterer seg over at jeg måtte komme med denne kommentaren ...
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#60
SITAT(Endre @ 08.05.2006, 01.56) 1062
Så er det sikkert noen som irriterer seg over at jeg måtte komme med denne kommentaren ...
[/b]
Ja, faen heller. Emnet var helt kurant, men så måtte du vise det forbanna stygge trynet ditt her inne. :angry: