hardCreative søker members!

#41
"JEG FORLANGER Å BLI TATT SERIØST!! :argh:"
Hvorfor henger du her fortsatt hvis det er så useriøst og du ikke bryr deg lengre? Fordi vi ikke anerkjenner sporten deres? Fordi vi gir faen i dere? Eller er det e-egoet ditt som lider fordi du ikke får noen anerkjennelse?
 
#42
Caliente, ikke dra alle over en kam her, seff er det utskudd her, men det er det på alle andre forum og, eneste forskjellen er at her blir de ikke moderert vekk. Mange som syntes det er artig å være drittsekk online, nettopp fordi de kan og her kan de. Allikevel så får alle samme valget, og flesteparten på SG som jeg har sett er ikke det, og jeg har vært her i godt over ei uke nå!

Førsteinntrykket mitt av SG var at det var et søppelforum, med mye søppelposting. Men det er bare half-right(ok.. kanskje 60/40 right.. eller 70/30 når jeg tenker meg om..) anyways..

Når du klikker å tar ting personlig, truer med å stikke, ber admin slette kontoen din, og allikevel kommer tilbake for å rage enda mer, da fremstår du deg jo bare som det perfekte flamebait. Som Shadar skriver så viser du at du har en nerve, og da vil noen individer unytte seg av det for sin egen underholdnings-skyld. Dette opphører ikke før du faktisk gjør det du sier, og gir faen =))

Du går ikke inn i en bowlinghall, skriker "Fy faen, dere suger alle sammen, her gidder jeg faen ikke være lenger, kos dere, idioter!!!" og går så bort til disken for å leie sko... da ville folk ledd godt, og fortsatt å bowle.

Som CL så burde du opptre med litt mer, skal jeg si.. verdighet? Du ser ikke kongen begynne å diskutere morsi med en narkis i parken liksom.. Get my drift?
 
#43
Skill: mid+
- Helst ikke en som bruker mye AWP, ettersom vi har 2 som er veldig gode med AWP alerede på laget. "rifleguys" er prioritert
Dere har til og med allerede skrevet at dere suger, og likevel skal du ha oss til å tro at dere duger?
 
#44
Aldri drikk igjen, din jøde.

DERE ER ET SERIØST FORUM

DERE ER SKIKKELIG USERIØSE

HAHA DERE ER MORSOMME

KANSKJE LITT SERIØSE

FY FAEN SÅ USERIØSE DERE ER

NÅ DRAR JEG

SERR NÅ DRAR JEG

SNAKKES

HA DET

NÅ DRAR JEG

BARE SLETT KONTOEN MIN

STENG EMNET

JEG SKAL IKKE SVARE IGJEN

HAY GAYS DERE ER USERIØSE AS

MEN SERIØSE

NÅ GÅR JEG

KOMMER IKKE TILBAKE

HA DET A

BARE SLETT ALT

SLETT HELE SPILLEGAL

JEG STIKKER NÅ

LOVER

RÆRÆRÆRÆRÆRÆRÆRÆRÆ
Martin, ikke strev så jævlig. Det tar seg ikke ut.
 
#47

SHDR

Gullmedlem
#54
Martin, ikke strev så jævlig. Det tar seg ikke ut.
Jeg troooooor kanskje jeg liker deg litt, jeg. Du passer faen ikke inn her, iallfall ikke foreløpig, men du viser betraktelig mer baller og pågangsmot enn 90% av de andre whinerne som stikker huet innom for å bekrefte seg sjæl.

Vet at dette ikke er tråden, men velkommen!
 
#55
haha, ikke bli helt homoerotisk her da Shadar ^^

men takktakk, blir jeg her lenge nok finner jeg min plass. atm. er jeg som den nye stygge gutten i klassa som ingen liker, men jeg har ikke tenkt å invitere dere på bursdagsfest der pappa sponser ipod til alle som møter.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#56
Jeg troooooor kanskje jeg liker deg litt, jeg. Du passer faen ikke inn her, iallfall ikke foreløpig, men du viser betraktelig mer baller og pågangsmot enn 90% av de andre whinerne som stikker huet innom for å bekrefte seg sjæl.

Vet at dette ikke er tråden, men velkommen!
Ja, det krever sannelig sin mann å sto opp imot den monstrøse kraften som er meg.
 

Sancti

Terrorkatt
#58
Martin er ikke drittsekk på internett, han er sånn på ordentlig. :elsk:
 
#59
Jeg vet hvertfall at dagen min ikke er fullbyrdet uten at Martin har bedt meg spise bæsj ved minst to anledninger.