hardCreative søker members!

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#21
De synes selv at det da virker som om de gjør alvor av å aldri komme tilbake, men utenfra så ser de ut som huer som trekkes tilbake av mystiske krefter i et kjør. Folk gjør dette på utleiesjappa mi med jevne mellomrom når de føler seg fornærma over noe absurd, for å liksom sende et signal til hele verden om hvor viktig de er. HER SETTER JEG ALDRI MINE BEN IGJEN, BARE SLETT BRUKERKONTOEN MIN.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#23
4.5 VOLUMPROSENT HER I GÅRDEN
 
#24
Som tidligere Elkjøp-ansatt kan jeg trygt anslå at det er mange folk som har "ragequitta" fra å være kunder i sjappa.

Men de kommer alltid tilbake, åjada.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#25
Bitches ain't nothing but hoes and tricks, de kommer alltid krypende til korset.
 
#26
En ting må jeg gi dere da, dere har god humor!^^ hehe.

Kanskje jeg var for kjapp i uttalsen;) Men noe seriøst spill forum (på nivå med CG, LG og HF) ville jeg ikke sagt dere var.
 

Sancti

Terrorkatt
#28
Slutt å vær så usærriøs a Nilo herregud
 
#30
Skill: mid+
- Helst ikke en som bruker mye AWP, ettersom vi har 2 som er veldig gode med AWP alerede på laget. "rifleguys" er prioritert
- Tidligere clan erfaring er så godt som påkrevd.
Pes på, men om du skriver tullball som det her, kan du poste møkket deres på CG, HF eller hvor faen dere ønsker, men dere kommer aldri til å bli tatt "seriøst" uansett.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#32
sykt nooobs liksom. Det er njo yghardcreativvvvvve lissom hehe :p Oppps.

Egen tlig så dsuynes jeg du er cool jeg Nilo. Du er ordentlig morosmomt det skal du ha.

Håper du fpår billektter likosm, til mixhelal jackon! AStå på§!!!!

:D:D:D:D
 
#33
Edit: jeg er litt full nå! BLÆ BLÆ BLÆ!

Om clanen:
Clan navn: hardDick (indisk navn, seriøst)
Tag: hardD.
Opprettet: slutten av morra di sin mensen periode
Ligaer: Sirigamer - FuckBaseGays - PussyDown
Server: 1. laget har 2. ----- 2. laget skal få en snart.
IRC: #hardSHDR

CL`s: Caliente<3 & H^Spin (delvis Eiika, siden han er søt<3) (vi er tragisk alle sammen)

1. Team lineup: ... Caliente sin mor <3 ... Eiika sin tante ... H^Spin sin onkel ... Topstad^ sin fetter ... RazeOff sin dame, som er en mann ... h0pe, noe h00000pe! ...

Vi søker folk som er:
Alder: Det er bedre å ha 2 på 8 enn en på 16 (vi har kun to unntak, godtar ingen flere kuker)
Skill: MORRA DI!!!!!
- Helst ikke en som bruker mye gay Jante og Evind spary, ettersom vi har 2000 som er veldig gode med AWP alllllllllllll(to ll'er din idiot, hvordan er det å bli retta av en utlening hæ?????!erede på laget. "rifleguys" er prioritert, når de suger meg
- Tidligere clan erfaring er så godt som påkrevd fucking krevdedidhioadhjdoasijdaoi

Kort sagt:
Vi har ikke fått fitte siden vi var født!
 
#35
Edit: jeg er litt full nå! BLÆ BLÆ BLÆ!

Om clanen:
Clan navn: hardDick (indisk navn, seriøst)
Tag: hardD.
Opprettet: slutten av morra di sin mensen periode
Ligaer: Sirigamer - FuckBaseGays - PussyDown
Server: 1. laget har 2. ----- 2. laget skal få en snart.
IRC: #hardSHDR

CL`s: Caliente<3 & H^Spin (delvis Eiika, siden han er søt<3) (vi er tragisk alle sammen)

1. Team lineup: ... Caliente sin mor <3 ... Eiika sin tante ... H^Spin sin onkel ... Topstad^ sin fetter ... RazeOff sin dame, som er en mann ... h0pe, noe h00000pe! ...

Vi søker folk som er:
Alder: Det er bedre å ha 2 på 8 enn en på 16 (vi har kun to unntak, godtar ingen flere kuker)
Skill: MORRA DI!!!!!
- Helst ikke en som bruker mye gay Jante og Evind spary, ettersom vi har 2000 som er veldig gode med AWP alllllllllllll(to ll'er din idiot, hvordan er det å bli retta av en utlening hæ?????!erede på laget. "rifleguys" er prioritert, når de suger meg
- Tidligere clan erfaring er så godt som påkrevd fucking krevdedidhioadhjdoasijdaoi

Kort sagt:
Vi har ikke fått fitte siden vi var født!


wow, her synker vi lavt må jeg si.


Eivind: Vi er alerede tatt seriøst ved å slå mange av de som topper på både EnemyDown og ClanBase. Så det at vi ikke tas seriøst her, kunne ikke brydd meg mindre.

For et utrolig useriøst forum.
 
#36
Men gidder du fortelle hva CG LG og HF er?

Jeg ble nysgjerrig, hf har jeg bare hørt om at brukes for have fun.
 

SHDR

Gullmedlem
#37
Jeg er redd det er slik internett funker -- stikker man seg ut på en negativ måte, vil folk gjøre hensynsløst narr av deg til du forsvinner, og først da dør hånet ut. Hvis du noengang kommer tilbake, vil folk huske hva du gjorde første gangen, og fortsette å minne deg på det. Hvis du gir uttrykk for at du ikke liker det, så har du bekreftet at folk treffer en nerve. Den eneste måten å komme seg rundt det er å heve seg over det og ikke vise at man lar seg plage.

Du og klanen din har mislyktes fremragende i så henseende.
 
#38
Noe så utrolig tåpelig. Jeg er selv medlem på MASSE forum, og der er det omtrent kun hyggelige folk som støtter hverandre og har det morro. Her derimot, er så å si om å gjøre å slenge mest mulig drit.

En hau med tullinger bak en PC som slenger piss? kunne ikke brydd meg mindre. Klanen er alerede kjent og vi har et godt rykte innenfor CS: S og CS miljøet i Norge.

Kan ikke en admin få stengt topicen, ettersom dette er helt og holdent feil type forum for seriøs spilling, men tydligvis mere ett fun forum.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#40
sykt nooobs liksom. Det er njo yghardcreativvvvvve lissom hehe :p Oppps.

Egen tlig så dsuynes jeg du er cool jeg Nilo. Du er ordentlig morosmomt det skal du ha.

Håper du fpår billektter likosm, til mixhelal jackon! AStå på§!!!!

:D:D:D:D
Aldri drikk igjen, din jøde.
For et utrolig useriøst forum.
DERE ER ET SERIØST FORUM

DERE ER SKIKKELIG USERIØSE

HAHA DERE ER MORSOMME

KANSKJE LITT SERIØSE

FY FAEN SÅ USERIØSE DERE ER

NÅ DRAR JEG

SERR NÅ DRAR JEG

SNAKKES

HA DET

NÅ DRAR JEG

BARE SLETT KONTOEN MIN

STENG EMNET

JEG SKAL IKKE SVARE IGJEN

HAY GAYS DERE ER USERIØSE AS

MEN SERIØSE

NÅ GÅR JEG

KOMMER IKKE TILBAKE

HA DET A

BARE SLETT ALT

SLETT HELE SPILLEGAL

JEG STIKKER NÅ

LOVER

RÆRÆRÆRÆRÆRÆRÆRÆRÆ