hardCreative søker members!

SHDR

Gullmedlem
#62
Ja, det krever sannelig sin mann å sto opp imot den monstrøse kraften som er meg.
Hey, han klarer seg bedre enn de fleste nye brukerne, som bare blir sure og tverre når du og Nicholas biter inn til beinet. Han biter tilbake, og selv om han ikke er dritvittig etter SG-standard, så ser det ut som om SG har fått et nytt fjes som ikke umiddelbart hører inne og likevel markerer seg litt.

Kanskje jeg bare er optimistisk, kanskje jeg har spist godt og sovet lenge i dag og dermed er litt ekstra raus, eller kanskje jeg bare blir litt blid over å se nye fjes som ikke umiddelbart tygges opp og spyttes ut.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#63
Det er vel og bra, men om man takler meg burde uansett ikke være en målestokk, med mindre brorparten av verden er suicidale sippeunger.
 
#64
Tolker dette forumet som eit seriøst spelforum for seriøst spelinteresserte, trur visse heller er på jakt etter eit sjølvhøgtidelig forum.

Fuck that. Tar heller random upersonlig (som i, eg kjenner ikkje deg men bæsj etc..) trolling any day, folk bør tåle såpass.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#68
Jeg antar at det eneste som holder den jevne befolkningen i live er innfløkte livsløgner. Siden når mente du noe annet?
Nei, har da ikke ment noe annet, men jeg pleier aldri å ta meg tida til å smadre livsløgnene til folk heller, jeg pirker bare litt i overflata, og noen ganger henger en løs tråd seg fast. Men pirkinga mi er ikke noe å bryte sammen over, akkurat.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#69
Ja ja, nok falsk beskjedenhet nå Martin.