[Multi] Hashashin Creed 3: Creed Hard in USA

Drauden

SGs kollektive lillebror
#1
Heisann sveisann, hetter er kult å ha over hodet.


På tide med no offisielt Spillegalprat rundt dette spillet her. Nå har jo Ubisoft melka Italia til helvete med tre spill uten å hoppe opp et trinn, men endelig kommer de med en ordentlig oppfølger hvor man ikke bare er i USA men også ser relativt indianer ut (min personlige mening, vet ikke hva greia er)

Liker du trehopping? Øksing? Muskettdreping? Da er dette tråden for deg.
 

demake

Seksuelt godteri
#2
Jeg må si den traileren der var særs lite lovende. Man man klatre i trær, men hvor er kjerketårna mine? :penga:
Jeg kan knapt tenkte meg en mer kjedelig setting enn den ammrikanske borgerkrigen.

Storyen i serien har blitt rimelig :psyduck::brainfuck: i løpet av de siste spilla. Slutta å interessere meg for den for lenge siden.

Vekk meg når AssCreed 4 satt til Tokyo anno 2014 kommer.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#3
Arkitekturen i USA på den tiden var jo begrenset til trehytter og myrhøl. Ser ikke helt hvordan de skal ta med feelingen fra de forrige spilla med seg dit, men jeg stiller med åpent sinn.
 

Lodin

Der Waaaah
#4
De hadde noen få byer med ganske mye bygg på den tida, men alt i alt er ikke USA anno Paul Revere veldig artig. Det de derimot hadde masser av var trær og det ser man jo at Altaezio drivrer å klatrer rundt i. Den amerikanske borgerkrigen er en kul setting som ikke har vært mye brukt selv hva dere sier. Homefront og Day of the Tentacle er ikke akkurat det samme.
Bonuslike for trådtittelen.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#5
Hvis de finjusterer kontrollene slik at det får bedre flyt, så ser jeg for meg at treklatring blir ganske awesome. Skog generelt i stedet for byer med høye tårn er ikke noe jeg forutså, men jeg stoler på at de så lenger enn tissetippen da de valgte det sånn, og at de vet hva de driver med.
Det som oppriktig hadde eid var hvis dette spillet dreide seg litt mer om sniking og kamuflering i skog og haug. Predator-style up in dis.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#6
Håper hovedfyren heter Barry.
 

Lodin

Der Waaaah
#8
Hovedfyren heter Connor, men han er desverre ikke skotsk. Han er derimot halvt britisk og halvt apache så det blir nok masse dilling der.
Vil heller spille et Asscreed som handler om å reise jorda rundt å hogge huet av andre fisminker.
 
#9
Dette blir nok det beste Creed spillet hittil, tror jeg. Jepp. Kanskje jeg lærer mer om den amerikanske revolusjonen enn jeg gjorde i Sid Meier's Colonization også.
 
#15
Jeg er såpass rar at jeg ikke asscreed-spilla. Litt som Modern Warfare/Call of Duty. Alle spiller de untatt jeg.

Står nok over dette også.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#16
Hvis du skulle være gira til å begynne er det bare å kjøpe toeren fra Play til sånn seks pund eller noe, det er fortsatt ganske chill. Bare vær beredt på at du kommer til å være hella utbrent på det når du blir ferdig.

Men ja, ser tøft og kult ut! Kan aldri bli for mange bayonetter. Jeg er vaffal kjempegira på at de skifter opp settinga litt, så jeg gleder meg. Lurer på om jeg gidder å spille Revelations først da, tipper nei.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#17
Jeg var som sheriffen men kjøpte to spilla for.. en stund siden. Kan ikke si jeg likte enern så godt, men toern var okaj.
Artig med all konspirasjoneringen, men selve missionsene blir så helsikes sgrindete. Var såvidt jeg holdt ut gjennom enern, og da ga jeg full faen i flagg.

Jeg var en av de som likte slutten i toern. Synes det var et tilfelle av 'desto mer sinnsykt desto bedre'.
 

Lodin

Der Waaaah
#18
Er litt deprimert over at jeg ikke gadd runne Brotherhood. Var nesten ferdig med det, men eeeh. Veit virkelig ikke om jeg skal fullføre det og så pløye gjennom Reveræva eller bare hoppe rett til 3. :sukk:
Jo også har ikke han kisen man spiller skjult kniv eller? Har no slags bracer på venstrearmen, men man ser den ikke godt nok fra noen av bildene.

E: jo, fant et større bilde der han skyter fra hesterygg og det er kniv der.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#19
Jeg liker at en av byene ser ut til å være om vinteren, skulle likt å se Yankee-Ezio hoppe fra tak til tak for så å skli på isen og deise ned i bakken foran en gjeng med soldater.