[Multi] Hashashin Creed 3: Creed Hard in USA

#21
Anbefaler alle som ikke helt vet om de skal spille Revelations først, å la være. For min del, helt klart det dårligste i serien hittil. De går tilbake på ting fra fortellingen, for å si at det ikke var slik likevel, og så løse det på en enda mer komplisert, men helt konsekvensløs måte. De nye aspektene, bl. a. et fælt Tower Defence-minispill, gjør så snarere spillet dårligere, og gripekloen har jeg veldig en følelse av utelukkende eksisterer fordi utvikleren en gang etter at de hadde bygget byen oppdaget at ting lå litt for langt i fra hverandre, siden det eneste den gjør er å ødelegge klatreflyten. Vet ellers ikke om det er suggesjon fordi spillet ellers er en slik nedtur, men av en eller annen grunn sitter heller ikke helt de tingene det tar med seg fra de tidligere spillene, som fektingen. Og spesielt når man ser på det opperste Neogaf-bildet fra 3-eren skjønner man hvilket hastverksarbeid Konstantinopel i Revelations er. Det er bare Roma i andre fargetoner. Helt stemningsløst, og uten sjel. Det sies at det egentlig var Assassin's Creed 3DS til noen fant ut det gikk fortere å bare lage enda et Brotherhood. Bortsett fra at Brotherhood var veldig bra. Jeg mener, Revelations er ikke et helt håpløst spill, men det er liksom likevel veldig det.
 

demake

Seksuelt godteri
#22
Syntes Asscreed 2 var fett, men likte ikke Brødrehette for Roma var en skikkelig nedtur med kopipasta kvartaler. Virka som et skikkelig hastearbeid. Orka ikke Revanlation på grunn av at det så enda vprre ut, meeeeeeeen jeg vurderer å gi detta en sjanse etter å sett det vinterbildet ved havna. Ingen store katedraler å klatre på, men jeg vil opp i den masta. Eller så det ut som om det var altfor mye skau og myrhøl. Spiller man ikke for å slippe alt dette friluftslivet med sin friske luft og sine ville dyr?
 
#23
Venezia er vanskelig å overgå. Er fryktelig fristet til å kjøpe meg Revelations for å fullføre trilogien til Ezio, bare for å ha gjort det. Med rabattkupongen jeg og sannsynligvis ekstremt mange andre ble utdelt av Steam koster det meg i underkant av 200 kroner. Frist til 1. april, vi får se.
 
#24
Har ikke giddi å spille brotherhood og revelations men dette skal jeg komme meg gjennom.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#25
Wii U details revealed

Eurogamer skrev:
The latest issue of Nintendo Power, via Nintengen.com, reports that the Wii U touch screen controller acts as a link to the Assassin's Creed Animus. In this way, it works as a persistent on-screen map and navigation tool.

Animus Database entries pop up from time to time on the touch screen controller so as not to interrupt the flow of the game. The Animus also acts as an encyclopaedia of information, including character biographies.

You can also touch the screen for easy weapon selection during combat, changing from dual-wield to single weapon combat quickly.
And finally, you can use the touch screen as an alternative view for Eagle Vision. The controller's built in accelerometer lets you control the camera view when in this mode.
 
#27
Mitt tips er at dette blir vel akkurat som nesten alle konsoll-til-pc porter, i at de ikke gidder å lage et eget brukergrensesnitt for mus og tastatur og vil være identisk med konsollversjonene.
 

Lodin

Der Waaaah
#29
Aner ikke siden jeg bare har spilla dem på konsoll og hadde jeg spilla dem på PC hadde jeg mest sansynligvis gått for padde der og. :p
Det er bare så gøy å poste sånne sitater fra idiotutviklere som ikke skjønner hvor mye ræg og butthurt det skaper.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#30

Lodin

Der Waaaah
#33
Rayman Origins skal dukke opp på Steam i dag. Det er siste sjangsen jeg gir Ubisoft på PC. Hvis det er en bullshit-port og det kjører no grusom DRM (noe de spesifikt har lova at det ikke skal) er de døde på den platformen form meg. :mad:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
Bare så det er sagt har iallfall Brødrehetta på PC et "Quit to Desktop"-valg på menyen som dukker opp når du trøkker på Start.

Men ja, DRM-en til Ubi er noe forbanna møkk. Første gang jeg skulle spille Heroes VI brukte spillet fem minutter på å laste inn menyen fordi det ikke fikk kobla til nett, før jeg ga faen og avslutta (med oppgavebehandlinga så klart, Quit-valget er deaktivert når det laster). Har vel ikke skjedd noen ganger at jeg har mista spilletid fordi nettet har falt ut, men det er ikke vanskelig å se at det kan være et reelt problem hvis man har litt mer shaky nettilgang.

Akkurat Rayman Origins burde vel være en smal sak å få porta til PC, oppløsninga er ganske krem selv på Xbox og spillet kjører en egen motor spesielt laget for å mekke stilige 2D-spill som lett lar seg kjøre på flere plattformer.
 

Lodin

Der Waaaah
#35
For all del, jeg preordra det fordi demoen kjørte som smør. Skulle dog ikke forundre meg at bretta som ikke er med der er blitt gjort bæsj med vilje fordi Ubisoft.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#36
Virker ikke som denne er old så da poster jeg gameplayfootage smack bam

 

CyberK

Finner ikke på noe.
#38
Det slår meg at stalking i skogen har godt potensiale til å bli en spennende ny variasjon på et velkjent tema slik MGS3 gjorde for Snake-sniking.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#39

Skal innrømme at apeakrobatikken og hele verden generelt så jævlig gjennomført ut. Skal ha Nigger Edition-boksen til dette spillet

Også dette her da:

 
#40
Sid Meier's Pirates! eller Seadogs 3 (4?) med slike sjøslag hadde vært fint. Eller Rockstar's Blackbeard Redemption eller noe sånt.