Heavy Rain: The Mozarella Killer [PS3]

Uten at jeg har spilt spillet (vel, demoen, litt) så er det artig å notere at dere mener det fortsatt er ufrivillig komisk til tider. De hadde råd til å ha 300 mann på fullproduksjon, men kunne ikke ta seg råd til å teste det med folk utafor staben? :)

Jeg prøvde demoen, forresten, og den var temmelig klønete. Jeg følte meg litt som en stridsvogn. Men, Resident Evil 1 var jo kult det.
 
hei folkens. har dere opplevd at spillet starter om igjen, helt fra starten? Det gjorde det til meg nå. Kom meg ganske langt, var på nattklubben til Paco
FBI duden dør
. Men så begynte spillet i senga til Ethan, helt på starten. Alt av save games er borte, kan ikke velge noen chapters eller noe. Men alle trophies er der. Noen av dere som har opplevd det?
 
Fullførte Heavy Rain igår med høyeste vanskelighetsgrad og ble litt skuffa over hvor enkelt det var å overleve med alle folka.
Men når det er sagt så likte jeg forsåvidt historien og måten den ble fortalt på. Som en blanding av Criminal Minds, CSI og Saw.
Skulle gjerne hatt muligheten til å utforske mer i spillet og ha muligheten til å prate med andre NPCs. Når jeg tenker meg om så virket omgivelsene litt livløse. Folk beveget seg men det var ikke mye de så ut til å snakke med hverandre.

Alt i alt så synes jeg spillet var bra. Ikke like fantastisk så jeg hadde håpet på men allikevel verdt penga. Har ikke prøvd noe DLC enda, det står for tur