Heavy Rain: The Mozarella Killer [PS3]

Tror jeg selv skal drite i å poke rundt i kulissene da illusjonen av frihet var såpass bra at den like gjerne kan få leve litt.
 
Jeg fikk den beste slutten:

Ethan reddet Shaun og overlevde til tross for at han drakk giften (juksegift?), Jayden overfalt Shelby i det sistnevnte skulle skyte Ethan, slåsskampen endte med at Shelby tryna ned i den søppelkverna eller hva det nå var, Madison flyttet inn i ny, fin leilighet med Ethan og Shaun og de levde lykkelig alle sine dager. Jayden ser virtuelle tanks uten å ha på ARI-brillene, men er ellers i fin form. Også hyggelig at noen i denne tråden fikk meg til å tro at morderen ikke ville være en av de fire hovedpersonene, sånn at jeg ble mer overrasket enn jeg ellers ville blitt.

Bottom line: Herlig spill! Må spille igjennom en gang til snart for å finne ut hvorvidt plottet henger på grep eller ei. Har følelsen av at enkelte scener lager litt lite sans. Uansett: Gleder meg til mer fra Quantic Dream.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Har dere fått testa den ekstraepisoden som fulgte med? Var helt ålreit antar jeg, ser absolutt potensial der. Hvis de begynner å gi dem ut for en rimelig penge med jevne mellomrom skal jeg alltids kjøpe dem. Fikk for øvrig nøyaktig samme slutt som Kyllingmannen.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jepp, fikk samme slutt som de to forrige. Kjempespill!

Den endingen som Jostein beskrev som Den verste slutten er forøvrig det du må gjøre for å få Perfect Crime-trofeet (Gold).
 
Jeg fikk også det dere kaller den "beste" slutten. Jeg føler fortsatt at noe er galt da, kanskje
Nohwman ikke ville hallusinert om jeg ikke hadde brukt ARI
omtrent hele tiden jeg hadde muligheten til det?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tror greia er at
det ikke er knarket som steiker hjernen hans, men ARI-en
. Siden du er nødt til å bruke den flere ganger ville jeg tippe det er uunngåelig.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Har fortsatt til gode å spille uten å ta drugs frivillig, og ryktene sier at o
m du velger det ofte nok dauer han i scenen i ARIen hvor han finner ut hvem morderen er.

Ellers har jeg sett det spilt igjennom tre ganger, fått servert tre rimelig forskjellige opplevelser og mange scener som kune dukket opp i en av versjonene. Vil være forsiktig med å spille flere ganger og gå det ordentlig i sømmene (jeg har gjort det, og er en del ting som er shady), og om du har muligheten la noen andre prøve. Bare sett ned vanskelighetsgraden, stakkars.
 
Det ryktet kan jeg stanse med en gang. Jeg tok aldri drugs når spillet gav meg sjansen til å velge,
og han døde ikke.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
En ting jeg har glemt å spørre om en av de mulige endingene forresten:
Hva er greia med at han slemme purken ser Norman i ARI-en
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Den slutten heter "Uploaded", for tusan. Bevisstheten hans har blitt lagret i ARI-en fordi han har brukt den så sabla mye.
 
Kurant spillopplevelse.
Var endel dødtid og unødvendige greier man måtte gjennom, men QTE'n var heftig i de mest stressende øyeblikkene.
Engasjerende historie og voiceactinga overall var rimelig bra. Hu skvaldrefitta som skulle være private detective #2 kunne jeg klart meg uten dog.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Det ryktet kan jeg stanse med en gang. Jeg tok aldri drugs når spillet gav meg sjansen til å velge,
og han døde ikke.
Skrev egentlig en post til det her men vet ikke hvor den ble av: Jeg mente nøyaktig det motsatte. Teskje:
Om du tar masse drugs dør du.
Awgad.