Heroes of Newerth - Nerdrage med Billa & Slegga

 
Det er no dritt og bare eksempler på hvor ikke-tilstede art direction er hos S2. De klarer dette med å stjele ideer, som er en stor del av jobben, skulle ønske de bare holdt seg til det istedenfor å lage så mye nytt, man ser jo allerede at de begynner å gå tilbake på forandringene sine. Som at lifesteal blir en egen modifier slik det var i DotA.

Om det fortsetter slik, går jeg rimelig fort over til DotA-versjonen i SC2.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg spiller en del league of legends i det siste, er jeg gayfag da?
En del som irriterer meg der dog, mest det at eneste modusen akkurat nå er blind pick, så alle velger bare de "kule" dudesene og man får ikke samme pregame-gamet. Det blir liksom ikke det samme å vinne eller tape før runden har starta når man ikke har noen input av hva man bør velge.

Jeg liker å ikke måtte creepdeniale da. Ikke det at jeg er direkte dårlig i det i dotahon, men det er bare så hodepine og arbitrary micro.
 
Bumper denne tråden for å nevne at dersom du vil nerdrage med billa og slegga, gratis, må du skyndte deg over til www.heroesofnewerth.com og lage deg en konto. Open Beta slutter 12. mai, På samme tidspunkt går de retail, S2 (som lager spillet) planlegger en relativt stor patch for å polishe og adde mye rart før retail, om beta-brukere får oppleve denne patchen eller ikke er en annen sak.

Uansett, S2 lover mye free weekends og trials, så det er fortsatt ikke umulig, muligens shiner de opp tutorialen litt også. Om det høres spennende ut i det heletatt så er jeg og sikkert de andre her som spiller (cycerin, aslak?) villig til å hjelpe.

Edit: spillet krever alt for mye av deg, mer enn du forventer. Så vet du det.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jojo, jeg joiner jeg. Euro-kontoen min er MrFuzzles.
Spiller som regel Kayle, Morgana, Janna, (jeg liker support og skjold og sånt) eller Malphite. Tester litt Anivia i det siste og suger balle.