Nå som nextgen konsollene kommer til å ha en massiv støtte for HD-TV i spillene så tror jeg det er mange som sitter og ser surt på den gamle slitne 28" tommers tven sin. Da har man altså 4:3 TV'er som veldig mange har, ellers har man da Widescreen varientene. Begge deler fås jo i 100hz men det er ikke rare sakene lenger.
Så skal man ikke glemme prosjektor heller da
For å få fullt utbytte av spillene som kommer bør man ha TV som støtter Progressive Scan eller er fullstendig HDTV klar.
Hva har du hjemme ? Og hvis du sitter på en gammel tv, hva har du tenkt å gjøre med den saken ? Er du kresen eller er det et fett?
Jeg har et 29" Phillips Widescreen tv. Men dette duger ikke fremover. Må nok investere i et LCD/Plasmatv. Men har et bilinnkjøp å tenke på i tillegg
Men innen et år skal jeg da kjøpe et HDTV av en eller annen sort..
Andre som skal selge sjelen sin på qxl for å henge med HDTV bølgen ?
Så skal man ikke glemme prosjektor heller da

For å få fullt utbytte av spillene som kommer bør man ha TV som støtter Progressive Scan eller er fullstendig HDTV klar.
Hva har du hjemme ? Og hvis du sitter på en gammel tv, hva har du tenkt å gjøre med den saken ? Er du kresen eller er det et fett?
Jeg har et 29" Phillips Widescreen tv. Men dette duger ikke fremover. Må nok investere i et LCD/Plasmatv. Men har et bilinnkjøp å tenke på i tillegg

Men innen et år skal jeg da kjøpe et HDTV av en eller annen sort..
Andre som skal selge sjelen sin på qxl for å henge med HDTV bølgen ?