Hironobu Sakagushi

#61
Haha. Velger å tro det er ban-grunn å true andre på forumet da ... så jævlig latterlig. :ler:
 
#63
Han er ikke bannet. Vil ikke miste en av hovedkildene våre til meningsløs, ubruklig underholdning ^_^
 
#64
Hvorfor er det ingen som skaffer IronFist en undetittel som Svada-mannen?
 
#66
Jipppi, jeg er ikke bannet..... :ler:

Jeg er imun mot banning, diplomatisk imunitet. hihihihi.

men jeg vil gjere skifte undertittel på profilen min.




POWER TO THE PEOPLE



Aiiiiiit
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#67
Du er visst immun mot ganske mye du, gutten min. :D
 
#68
vedder en 100-lapp på at Ironfist er somalier og wannabe-gjengmedlem :D

og tror han gang på gang har bevist at han ikke er ff-fan, men ff-fanBOY
 
#69
Siden det står så bra mye piss her kan jeg like så godt slenge inn et spm. her istedenfor å rote igjennom forumet :p

Hvor kan jeg finne noe bra info til dette spillet som kommer til 360 ?
 
#70
hvorfor staar det paa infoen til Ironfist:

Ironfist

Dont Belive his lies.

i allefall, sant virker det som.



Mektig taapelig.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#71
Jeg tror det var Yetipants som har æren for det. Mener han fiksa det mens han var moderator. :ler:
 
#73
Hvor kan jeg finne noe bra info til dette spillet som kommer til 360 ?
[/b]
Hvilket spill tenker du på nå, for det kommer nemlig to RPG-spill fra Hironobu Sakaguchi til 360-en, Blue Dragon og Lost Odyssey. Han skal forresten være med å lage et action-adventure-spill med navn Cry On til 360-en også. Mer info finner du på for eksempel Ign, Gamespot og wikipedia.
 
#74
Haha, fantastiske saker. Yetipants, kan ikke du ringe herr Fist, og ta opp samtalen. Det hadde vært utrolig moro :)

Husker vi hadde en liknende hendelse på IRC. Det var en kar som kalte seg K-Dawg som skulle drepe alle i datagjengen vår på TG. Med Desert Eagle'n til faren.
Vi fant plassen hans, og gikk bort én og én (noe annet ville vært feigt) og kastet hver vår pommes frites i håret hans. Hihi, det var utrolig gøy. Har ikke hørt fra ham siden.
 
#75
jeg kjente en fyr som var slik lystlogner ogsaa. han sa blandt annet at han hadde PS2 lenge for den kom ut, men at han ikke hadde den her i norge, men hos faren i japan. aa saaklart hadde jo faren Robocop bilen for aa toppe det hele. LOL det var moro det
 
L

Lenne224

Gjest
#76
kan noen være så snill å¨gi meg en offisiell link der det står a¨t Hironobu Sakagushi har slutta i sqaure??
Ble litt lei meg jeg nå, men siden han skal lage Xbox 360 spill så ble jeg glad igjenn (og i tilleg gir meg en grunn til å kjøpe en maskin jeg egenlig ikke liker:p) hehe
 
#78
<div class='quotemain'>
Hvor kan jeg finne noe bra info til dette spillet som kommer til 360 ?
[/b]
Hvilket spill tenker du på nå, for det kommer nemlig to RPG-spill fra Hironobu Sakaguchi til 360-en, Blue Dragon og Lost Odyssey. Han skal forresten være med å lage et action-adventure-spill med navn Cry On til 360-en også. Mer info finner du på for eksempel Ign, Gamespot og wikipedia.
[/b][/quote]
Tusen takk det var Blue Dragon tittelen jeg var ute etter :) Litt andre snacks gjorde godt også hehe, takk igjen;)
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#79
HA. HA. HA. HA.

Jeg tenkte just på hvordan menneskeheten har nådd et nytt lavmål med Jack Thompson, også kommer det fankenmeg en til.
Men Jack Thompson er sint og irriterende, mens IronFist er sint og ufattelig morsom i hans patetiskhet.

Gahahahahahaahahahaa.