Hva ER det du har i hylla der?

Terje

mostly harmless
Jeg var og henta en boks på posten i dag da, som var noe større enn jeg hadde regna med gitt:

IMAG0527.jpg

Jaggu! Da jeg backa Wasteland 3 og gikk for Collector's Edition så regna jeg med at det ville være tilsvarende en av Pillars of Eternity boksene eller noe, litt mer som en standard gammeldags big box PC release. Og jeg har bare skumma oppdateringene som har kommet på e-post for jeg har ikke villet bli spoilet noe særlig på spillet. Så fikk aldri helt med meg størrelsen på denne greia. Den her passer nok ikke helt inn i hylla sammen med de andre...

Vel, bare å begynne:

IMAG0528.jpg

Desert Ranger nøkkelring, dog tags og en kassett som egentlig er en USB-pinne. Den inneholder soundtracket såklart. Rart de ikke putta på mer egentlig, det var en del fler digitale belønninger også som man fikk laste ned. Kunne like gjerne putta de på her. Ikke engang spillet, selv om det antagelig ikke hadde vært mye vits. De bestemte seg likevel for å droppe å ha en fysisk kopi av selve spillet, så det her er en av de spesialutgavene hvor selve spillet faktisk ikke følger med i boksen. Ikke første gang det har skjedd, og det blir nok bare vanligere vil jeg tro. Man fikk en digital nøkkel selvfølgelig.

Bilder av swagget? Ja, jøss!

Fronten på boksen åpner seg og avslører at isoporen er en sammenteipet boks, og det ligger noe småtteri ved siden av.

IMAG0529.jpg

IMAG0530.jpg

Et tøykart med grei kvalitet på trykken. Det er det samme kunstige materialet som vi har sett tidligere i Pillars-boksene.

IMAG0542.jpg

En ganske stilig manual. Det er selvfølgelig ikke lær, noe myk plast eller gummiaktig materiale. Ser og føles ganske bra ut. Nesten hundre sider med info å sette seg inn i også, for den som vil.

IMAG0546.jpg

Kunstbok med stive permer og i et bedre format for sånt enn de tidligere bittesmå greiene man trengte lupe for å se noe i. Sånne bøker bør fortsatt være en del større enn dette også for at kunsten skal komme til sin rett, men absolutt bedre enn tidligere ja.

Løfter ut isoporboksen og det skal vel ikke så jæskla mye fantasi til å gjette hva slags ting den inneholder nå.

IMAG0532.jpg

IMAG0533.jpg

Figur! I tre deler, og i skikkelig metall. Delene har noen sterke magneter i seg. Det var bare å holde de i nærheten av der de hører til og KLÆKK så satt de der de skulle. Grei størrelse på karen også.

IMAG0534.jpg

IMAG0535.jpg

Og sånn ser'n ut. Åssen i helsike jeg skal få plass til dette her i en av hyllene mine blir en litt annen historie.

Spillet fulgte ikke fysisk med som nevnt, men jeg har selvfølgelig fått nøkkel forlengst. Det låses ikke opp før til fredag derimot men det blir helt sikkert å eie. Anmeldere har gitt flere hint om at det er store tall i sikte så forventningene begynner å bli høye her nå. :)

Lodin

Der Waaaah
Lol, Snake Vargas heter Hernan til fornavn! :woomy:

Var for seint ute til å backe denne kickstarteren, men det blir jo såklart å coppe.

Topp