Hva i..?

#22
Uhm. Synes det var like tåpelig av skoen å sette det som en årsak til ban, som det var av de som lagde #anti-skoen. Snakk om å bruke opp tid på utrolige lite konstruktive ting. :)
 
#23
Opprinnelig skrevet av Skoen@13.11.2004, 15.51
Da forlater alle kanalen, sånn at den første som joiner får op, så er det problemet løst. Peiling på IRC har dere visst ikke.
134802​
Vi vet det, men tror du at alle er aktive i kanalen? Det er alltid en eller to stykker som IKKE SER at f.eks Ebriosus skriver at alle må parte og rejoine for at vi skal få en op i kanalen.

Bruke hue kan du visst ikke.
 
#24
De ble vel skikkelig lei av spillene de hadde og tenkte på en fyr som de ville hate, og da falt de selvsagt på klysa skoen.
Mye bedre å bruke tida på å faktisk spille, istedet for å klage rundt en bagatell :p
 
#25
Det var ikke tillfeldig at vi valgte deg skoen.. Jeg koser meg fortsatt med spill jeg... kan gjøre mer enn en ting av gangen:D
 
#26
Nei, var nok ikke tilfeldig. Jeg er jo en klyse, et mobbeoffer og et sørgelig menneske, det mener iallfall Nidhogg.
Tja, veit ikke jeg. Kanskje jeg skal sette Powerup inn på #anti-skoen, så får dere iallfall inn en bot, som kan holde kanalen i orden.
 
#28
Næh, Powerups funksjon på #anti-skoen, om den kommer inn, blir å ope de som skal opes og voice de som skal voices, ikke noe mer.
 
#29
Jeg tror vi takker nei til Powerup, vi har den langt oppe i halsen allerede...
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#30
Jeg tror at Skoen gjør lurt i å overse #anti-skoen og dens medlemmer, slik at blemmer som denne unngås helt og holdent. :)
 
#32
Jeg vil ikke si at han overser oss... Det er vel det som er problemet...
 
#36
La nå den jævla fortida være. Jeg regnet med at dette var et blaff, men dere skal visstnok eksistere noe så jævlig. Jeg lar dere eksistere om dere lar meg være i fred!
Det er et forslag til å avslutte denne helvetes farsen og parodien på alt patetisk som finnes!
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#37
Opprinnelig skrevet av Agahnim@13.11.2004, 17.56
Det var jo du som blåste opp hele greia, Skoen.
134880​
Det er alltid to parter i en konflikt. ;)
 

epp

firm and correct
#38
Det morer meg, ja får meg i godt humør å se at folk hisser seg opp for sånne småting som dette her. Bare Skoen nyser så blir det bråk.
Finnes det en anti-epp kanal også?
 
#39
Opprinnelig skrevet av Skoen@13.11.2004, 16.58
La nå den jævla fortida være. Jeg regnet med at dette var et blaff, men dere skal visstnok eksistere noe så jævlig. Jeg lar dere eksistere om dere lar meg være i fred!
Det er et forslag til å avslutte denne helvetes farsen og parodien på alt patetisk som finnes!
134882​
Vi eksisterer om du lar oss eller ikke.. Du som Startet den og du kan avslutte den på et tastetrykk.. bare å fjerne denne kick if on #anti-skoen scriptet ditt.. Enkelt som det... Uansett om vi kan ha +s eller ei, det er en prinsippsak..

Sorry epp:sukk: No anti group for you...
 
#40
Den banen er fjernet om du følger litt med, det ble avklart for lenge siden, nå er det nemlig snakk om noe helt annet. Nemlig at dere lar meg være i fred, så lar jeg dere være i fred.
Slutt og dvel med fortida!

EDIT= *retta og/å