Hva i..?

#1
"[13:28:42] * You were kicked from #Spillegal by Powerup (Kanalen #anti-skoen er ikke tillatt på #spillegal. Forlat #anti-skoen og prøv igjen.)"

Har Skoen blitt litt for maktgal igjen?
 
#4
Hvordan fikk Skoen rettigheter til å bli en diktator som frarøver brukere friheten til å ytre seg? Han har absolutt INGENTING med å bry seg om hvilke kanaler vi er på... OG DU SA DU IKKE BRYDDE DEG? tydligvis så beviser dette at du bryr deg veldig om dette og at du sitter hjemme å griner og tenker: "Hvorfor hater alle meg, buhuhuhuh buhuhuhuhu.." Jeg syntes du skal gi fra deg din posisjon på #spillegal og stikke av... Du har ingenting med å nekte brukere av spillegal til å være på den offisielle IRC kanalen...

Fra nå av så er skoen blitt enda mer patetisk og sørgelig enn han noen gang har vært...

Jeg hadde en diskusjon med han, der han ikke en gang klarte å argumentere for seg.. VET DERE HVA HAN GJORDE? Nei? Han banna meg!!

Hvis du er der skoen? Du er en patetisk og sørgelig liten sak...
 
#5
Opprinnelig skrevet av Agahnim@13.11.2004, 13.30
"[13:28:42] * You were kicked from #Spillegal by Powerup (Kanalen #anti-skoen er ikke tillatt på #spillegal. Forlat #anti-skoen og prøv igjen.)"

Har Skoen blitt litt for maktgal igjen?
134772​
Ja. Fikk en demonstrasjon i hans "makt" en gang på et lan. Hysterisk morsomt, et slikt øyeblikk som ikke kan forklares. Du skulle vært der, samtidig som du slapp det arret :p
 
#6
Skal vi se.. rart at dere ikke har merket det før nå, fordi det er leeeeeeeeeenge siden den ble satt i Powerup, eller det var vel sokken boten het da. Løsningen på det problemet er såre enkelt.
En op i kanalen #anti-skoen setter kanalen til det samme som #spillegal er, nemlig +s, eller at du joiner #spillegal først, så #anti-skoen.

Dette er for å vise hvor patetisk jeg synes hele den anti-klubben mot meg er og den blir nok stående enten til klubben blir fjernet, eller til jeg mister makta på #spillegal.
Ha en fortsatt god dag.
 
#7
men, du glemmer en ting patetiske, sørgelige Skoen som syntes utelivet på Stord er toppers.. Du eier ikke #spillegal og har derfor ikke rettigheter til å blokkere folk ute fordi de er på kanaler du ikke liker.. Lag deg heller en kanal som heter pro-skoen og ban alle som er med i anti-skoen derifra! Du har faen meg ingenting med å gjøre #spillegal om til din personlige kanal ditt mehe!

Og hvorfor skal folk innrette seg etter en sørgelig person?
 
#9
Da forlater alle kanalen, sånn at den første som joiner får op, så er det problemet løst. Peiling på IRC har dere visst ikke.
 
#10
Nei, vi alle har ikke brukt våres yngre liv til å bli pro i IRC:)
 
#12
Creature: ...Jeg elsker deg.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#14
Dette viser vel bare hva for en ubrukelig skikkelse Skoen er? Ærlig talt, hva gjør denne selvhøytidlige nissen så høyt opp i heirarkiet?
 

Halky

Veteran bruker ;)
#15
Vel nå er #anti-skoen kanalen fikset, så nå har alle som er der OP, så nå får de som driver den bare finne en bot og ha der inne, sånn at den kan stå på +s hele tiden osv.. Sånn at ikke flere blir kicket.
 
#16
Fordi han er Pro 1337 IRC wizard...

Kjempeflink du er Hallvar;)
 
#18
Vel det er ingen som har sagt at han er veldig smart.. Han er jo også den personen som har gjort Anti-Skoen offentlig... Det er jo også ganske ironisk.
 
#20
Jeg har visst en merkelig måte å markere et poeng på uansett, men jeg synes hele greia er en farse. Kjør på dere... Stå på <_<