Hva i..?

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#41
Husk å kjempe mot makten folkens, alle blir glade da. Dessuten er det urettferdig at skoen gjør som han vil på kanalen, siden det bryter med de rettighetene brukerne har. FY SKAM, SKOEN! >_< <_< :( :tommelned:
 
#42
Opprinnelig skrevet av Skoen@13.11.2004, 17.46
Den banen er fjernet om du følger litt med, det ble avklart for lenge siden, nå er det nemlig snakk om noe helt annet. Nemlig at dere lar meg være i fred, så lar jeg dere være i fred.
Slutt og dvel med fortida!

EDIT= *retta og/å
134903​

Vel, du sa den skulle aktiveres neste lørdag...
 
#43
Sier mye jeg..
Vanguard, du har faktisk like mye makt på kanalen som det jeg har, eneste forskjellen er at min tittel på kanalen er sjef, din er admin.
 
#46
Sist jeg sjekka var hetsing av andre kanaler forbudt på efnet, så skoen hjelper bare til å støtte disse reglene. Personlig kjenner jeg hverken skoen eller så mange andre her, men å lage en #anti-<brukernavn> kanal syntes jeg er direkte patetisk.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#47
Stakkars Skoen. Det er så altfor lett å hate han.
 
#48
Og desverre alt for kult til at jeg gidder. Mange henger seg på hatebølgen for oppmerksomheten og for å være med i den "kule" gjengen.Snodig at et emne som dette kan blomstre slik som det gjør.
 
#49
HÆHÆHÆ :ler:

Enda en klage Skoen? Lærer du aldri? Huttetu...
 
#52
Doddraugen har faktisk litt rett.

Hva The Creature angår.. vel. Antar det bare er en av disse "OMG I ARE TEH DRUNK ON TEH INTARNETT LOLLOLOLOLOL!!". Det er slike folk som rett og slett sitter et sted og later som de er fulle. Gudene vet hvorfor de gjør det.

Selvfølgelig så kan han jo være full, men er ikke en PC det siste man vil ha da?

:kos:
 
#53
Opprinnelig skrevet av Zythius@14.11.2004, 10.30
Doddraugen har faktisk litt rett.

Hva The Creature angår.. vel. Antar det bare er en av disse "OMG I ARE TEH DRUNK ON TEH INTARNETT LOLLOLOLOLOL!!". Det er slike folk som rett og slett sitter et sted og later som de er fulle. Gudene vet hvorfor de gjør det.

Selvfølgelig så kan han jo være full, men er ikke en PC det siste man vil ha da?

:kos:
135143​
Zen you want zom :* :forelsket: :kos:
Jeg var faktisk på spillegal i går kveld også, men jeg klarte å oppføre meg :)
 
#54
Nei, nå i ettertid blei jeg litt flau av meg selv...
 
#55
Opprinnelig skrevet av Zythius@14.11.2004, 09.30
Doddraugen har faktisk litt rett.

Hva The Creature angår.. vel. Antar det bare er en av disse "OMG I ARE TEH DRUNK ON TEH INTARNETT LOLLOLOLOLOL!!". Det er slike folk som rett og slett sitter et sted og later som de er fulle. Gudene vet hvorfor de gjør det.

Selvfølgelig så kan han jo være full, men er ikke en PC det siste man vil ha da?

:kos:
135143​
Klokka halv 6 er det ikke så mange andre steder å plassere seg utenom senga da...
 
#56
Kan noen raskt og enkelt forklare hvordan man kommer inn på spillegal på mirc eller noe? Messenger har gjort meg sløv.
 
#58
Last ned mirc. Installer og kjør programmet..
Trykk på file og velg change server.. så lager du deg et brukernick. (Er ikke sikker på om du kommer opp på server eller nick siden, men trykk på blomsten en gang for å skifte mellom de sidene) Velg deretter en server fra listen, velg EFnet.. Når du har kommet inn på serveren kan du enten skrive /h #spillegal nede i chatbaren.. Eller så kan du skrive inn Spillegal i den boxen som kommer med en gang du har connecta...
 
#59
Takk takk!