[PC] Hva IBM og andre PC-kompatible har å by på fremover

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#41
Gratulerer til Windows som endelig får en "remake" det er verdt å bry seg om.

Men neida altså joda så, 36 achievments jeg sikkert har lyst på (med mindre de er type "bank boss nr1, 2, 3 osv") men cloud saving moar leik cloud strife amirite. Tror nok jeg skipper.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#42
...skrev han mens han tappert forsøkte å holde tårene tilbake.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#43
Om jeg installerer windows på macen har jeg plutselig en "PC"-laptop til 10k så ingen nød, mer skeptisk til om jeg gidder å spille det med noe annet enn Playstationkontroll når det alternative allerede finnes.

Minner meg på at jeg har en save jeg såvidt har startet på men det får bli en annen dag!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#44
Mener du at du ikke kan spille på "PC" (lol Mac) med PlayStation-kontroll?
 

Jante

privileged CIS shitlord
#45
Alle som digga Rome: Total War har kanskje noe å glede seg til snart:

 

Lodin

Der Waaaah
#48
Så da vil jeg ha kinesere med upraktisk store hatter. Mellom Shogun 1 og 2 slapp de 5 spill som bare handla om de samme dølle europeerne.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#49
Ikke at det har eksistert før heller, men nå er folk som ikke har ordentlig gaming-PC på minussida med tanke på gode unnskyldninger for ikke å eie en: Bygg din egen for £300 med Eurogamers hendige guide. Blir nok litt mer her på berget fordi vi er såpass heldige at vi tjener mer enn de stakkars engelskmennene og dermed har råd, men fortsatt belli.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#51
SÆRLIG du kan'ke si en PS3 koster 2000 spenn følger'e med en TV kanskje!!!
 
#53
Skjermen kan jeg gå med på at ikke trenges å medregnes, og jeg er som regel den som argumenterer FOR prisen på PC kontra konsoll. Men mus, tastatur og windows er definitive ting du absolutt må ha. Hvis du skal spella da, hvis ikke så kan du sikkert gå for gratisversjon av Linux eller noe annet piss.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#54
Du må ha HDMI-kabel til konsoll, og en ekstra kontroller, og batteripakke, og ladekabel.