[PC] Hva IBM og andre PC-kompatible har å by på fremover

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#81
Ammagadd. Det ser skikkelig cheap and cheerful ut, noe som i aller høyeste grad var tilfellet med originalen (robotbossen i det spillet er konstruert av en søppeltønne snudd opp ned, en sil og papp), og det later til at de bare har tatt designdokumentet til det opprinnelige spillet, tatt høyde for at 3D-motoren nå faktisk klarer å visualisere ånklie 3D-omgivelser og så gyvd løs. ROTT drukna litt i mengden da det kom ut, men nå om da'n er det bare en annen spillserie som gjør noe lignende. Så, detta gleder jeg meg til. ^^
 
#83
Hakke no problem med at det lages såpass mange spill med zombier i seg. Er jo ikke noe tvil om at de egner seg godt til spill da de kan fylle veldig mange forskjellige roller på gameplay-siden samtidig som at man ikke forventer avansert AI fra dem så de er lett å ha med å gjøre fra et utviklingsstandpunkt også.

Så lenge folk gjør nye ting med dem så er jeg game. Jeg har kosa meg gløgg ihjel med Left 4 Dead, Walking Dead, DayZ, Undead Nightmare, Minecraft og massevis av andre spill som har zombier eller zombie-lignende fiender.

DayZ er et konsept som fortjener å realiseres bedre enn hva modden foreløpig gjør. Gleder meg til å se hva dem får til.
 

Lodin

Der Waaaah
#84
Var vel egentlig ganske opplagt at det ville skje med tanke på at ARMA2 har solgt mer enn noensinne siden modden ble slippi. Tipper og dette blir å kjøre i ARMA3 siden selve motoren har vært ferdig en god stund. Enten det eller det blir Quake 3.
 

Lodin

Der Waaaah
#86
Oj, Iron Brigade/Trenched slippes på Steam neste mandag. Det er en ting alle som ikke coppa det på 360 må prøve. Jeg skal ihvertfall ha det på nytt. DLCet jeg aldri rakk å teste følger også med.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#87
Takk Yetipants. Den funka for meg i går ti minutter etter at du la ut linken. ^_^ ¥
 

Lodin

Der Waaaah
#89
I en annen tråd sa jeg at fuck og all var det eneste ute denne uka, men jaggu slapp ikke GOG detta rett etterpå. Ser noice ut så det ble copp.
 

Lodin

Der Waaaah
#90
GOF2 var en veldig ålreit rom pew pew som gjorde veldig mye riktig på iOS. Desverre ble det holdt helt tilbake av skikkelig bedriten tafsekontroll. Faktisk eneste grunnen til at jeg la det fra meg før tida.
Derfor er det fint at det blir porta til PC med påsparkla HD.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#91
Slipende Bikkjer, spillen som skal tilfredsstille GTA-trangen inntil GTA V dukker opp, kommer jo så klart på PC. Blir det den beste versjonen? Liten vits i å spørre, egentlig.

 
#92
Nå har jeg er skjermkort som bør kjøre dette på maks, men spørsmålet er om prosessoren min klarer å holde følge, noe jeg ikke tror. :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#93
Hvis du har klart å kjøpe et supermegaultraskjermkort og samtidig har en prosessor som trekker ytelsen nevneverdig ned i dagens stort sett GPU-avhengige spill, er det bare å gratulere egentlig.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#94
Takk for gratulasjoner. :smugdog:
Oppgraderte PC-en i forigårs fra Core 2 Duo til i5 Ivy Bridge, SSD, og en drøss mer i minne. Bytta ikke skjermkortet (GTX470), men ytelsen gikk drastisk opp i alle spill jeg har testet. Så og si all tearing og hakking er borte. Så prosessor har mye mer å si enn jeg hadde trodd. Godt mulig minne hjalp en del, men foreløpig har jeg en følelse av at det er CPU-en den nye arkitekturen som har gjort mesteparten.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#95
Joa, men skrittet opp fra Core 2 Duo til Core i5 er ganske betraktelig. Prosessorer er ikke så frøktelig dyre om da'n, så har du råd til fancy skjermkort har du råd til en 'sessor også.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#97
Phø.
HD-remake av Lula and the Sexy Empire