[PC] Hva IBM og andre PC-kompatible har å by på fremover

Messi til Bodø/Glimt så lenge jeg betaler 5 kroner til Miles Jacobson og SI? Seff!

PS:

PS2:
The kind of things people are looking out for particularly was the network game revamp. We were still kind of stuck in the 90s with our network game, where someone had to be the hose and then other people would type in the IP address of the host, and then they’d come into the game.
People have been asking for dedicated servers, and we decided to go down the route with Steam, because if Steam can handle Team Fortress 2, then it can certainly handle Football Manager.
But rather than going, ‘OK lets’s just put the network game on Steam, we sat down and thought ‘what else can we do?’ So we gave people the possibility of setting up their own custom competition through the network game – cups and leagues.
We also though, ‘What else could we do? Well, why don’t we let people export their custom team from their main saved game and use that in the network game?’ So if someone’s been playing the main single player game for 20 seasons, they can export the team from that and test them against others.
Jante og JustinCase, tror vi må prøve oss på nettverksspilling igjen.

Narcosis

We are a small team of french students making an immersive survival horror on our free time (the starting point was a school project, but we are trying to pursue the developement and translate it into a full game).

The game is set in the abyss, in a near future were humans have established habitats and industrial gas exploitations.
A catastrophe has happened and you incarnate a surviving worker equipped with an atmospheric diving suit, a knife, a flare gun, and a torch light.

The core gameplay will be based on light, as malevolent creatures will be attracted by it. For instance you will use flares as beacons to divert the monsters that will block your path.

Our inspirations are first person games witha strong atmosphere like amnesia, Stalker and metro 2033.
Kan like det her. Settingen, musikken og stemningen er topshit.

FM 2013 kommer 2. november. Hvis man ikke forhåndsbestiller, for da vil man få det to uker før. Lurer på hva jeg gjør. Elkjøp har allerede annonsert det til 299,- på releasedagen mens det koster 50 euro å forhåndsbestille på Steam. Vi får se hva som skjer.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Søtti kroner ekstra for å spille to uker før, er det verdt det? Det blir spennende å se om riffen mener prisen av middels lunsj i to dager er en for høy pris å betale for å få den nyeste versjonen av Microsoft Excel før tida.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dere veit sånne benchmark-programmer som kjører noen fænsi 3D-scener og på slutten får du en poengsum som sier at PC-en din er på nivå med en ugandisk laptop satt sammen av deler fra dynga? Vel, de er ikke gode nok lenger, det eneste som teller er Catzilla. Det er da et... benchmark-program, bare med ei diger katte og dubstep.

Lodin

Der Waaaah
Et av poenga med en demo er vel at de skal imponere teknisk mens de bruker maskina sine ressurser minst mulig mens en benchmark skal presse mest mulig? :p

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Enig. Husker de imponerte dritten ut av meg i de gode gamle LAN-dagene mine (2000-2003).

Lodin

Der Waaaah
Se der ja, Half Minute Hero har akkurat samme problem som ClaDun x2, nemlig at mappinga av kontroller er noe av det verste i hele spillhistorien. TB overdriver ikke når han ræger over dette. Tydligvis sånn Nippon Ichi vil ha portene sine til PC så jeg gleder meg til Disgaea evt. dukker opp. :sukk:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Testa Hawken istad, klarte ikke å logge på en eneste server. Ræva kode eller bare linja mi som ikke er up to the task?

Uansett, søk vederkvegelse i Ubisofts Far Cry 3-mod til Minecraft, hvis det høres ut som noe du vil like.

Kleevah

Livsfarlig amatør
Hver gang det har vært sånne events som deler ut mer enn ti hawken-keys har serverene knela fullstendig pga. pågang. Tror jeg har fått joina en match tre-fire ganger totalt, og jeg har hatt tilgang siden alpha... :sukk:

En oppfølger som ikke egentlig er en oppfølger til Afterfall Insanity er bekreftet

http://indiegamehq.com/tomasz-majka...sses-the-afterfall-universe-past-and-present/

It’s not a sequel of InSanity (however there will be some links) it’s also not your typical, old-school RPG. This is going to be a Noir style story-driven game, as we want to give gamers fun but also tell them an interesting story. To be honest, this is the game I wanted to make for years.
Eh, RPG? :sukk: er inntrykket jeg har nå. Men storyen i Insanity var fet, så er interessert likevel.