[PC] Hva IBM og andre PC-kompatible har å by på fremover

Novastrum

Feminist-elitist
Hvis det skulle vise seg å være HL3, så er denne videoen en hyggelig trip to memory lane, og en påminnelse om hvorfor HL3 er det spillet alle oppegående folk gleder seg mest til.


Edit:
Og når vi først er inne på mesterrasen:
 
Hvis du har klart å kjøpe et supermegaultraskjermkort og samtidig har en prosessor som trekker ytelsen nevneverdig ned i dagens stort sett GPU-avhengige spill, er det bare å gratulere egentlig.
Vel, du tror ikke det var en bevisst handling fra min side? Kanskje man ikke alltid har penger til en full oppgradering fra dag 1? Uansett, å bytte ut en 9800GTX med en GTX 560 Ti 2GB er ikke en dårlig start. Ellers kjører jeg en C2Duo E8400 prossessor fabrikklokket til 3,06Ghz, så den er ikke helt håpløs.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Joa, men skrittet opp fra Core 2 Duo til Core i5 er ganske betraktelig. Prosessorer er ikke så frøktelig dyre om da'n, så har du råd til fancy skjermkort har du råd til en 'sessor også.
Ikke helt enig, da Intel har omtrent like mange sokler som prosessorer ute. Skal du oppgradere cpu-en må du antageligvis også oppgradere hovedkortet. Da har du også valget om du skal lete lenge nok, kanskje ha flaks, og finne noe som tar de gamle minnebrikkene eller om du bare skal kjøpe nytt der og.
 

Lodin

Der Waaaah
Det er HL3, wolla jeg lover. Om det ikke er det skal jeg spise... noe ufyslig på neste stream.
Og fåkk den der Crysis techgreia. Hvis de ville kunne PC-versjonen sett sånn ut, men de legger all fokus på prompeversjonene så ikke noe av det der er med i selve spillet. :ras:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke helt enig, da Intel har omtrent like mange sokler som prosessorer ute. Skal du oppgradere cpu-en må du antageligvis også oppgradere hovedkortet. Da har du også valget om du skal lete lenge nok, kanskje ha flaks, og finne noe som tar de gamle minnebrikkene eller om du bare skal kjøpe nytt der og.
Ja, jo, men da har du venta rimelig lenge med å oppgradere PC-en i utgangspunktet og vil mest sannsynlig ikke ha et fett skjermkort i utgangspunktet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så, hva skal Lodin spise på neste stream? Jeg foreslår en hel pose rekechips.
 
En horde-modus til TF er den store greia?

Hadde jeg hatt lengre hår ville jeg fått bakoversveis. Et nytt COD-spill? Umulig! Jeg er så overraska.
 

Lodin

Der Waaaah
Det var en missforståelse, men en av de andre sakene de har om i det nummeret er det nye dillet til TF2 ja.
Nå må jeg trekke sei spise baconaise eller no.
 

Lodin

Der Waaaah
Det har multiplayer, men den har litt nye killstreaks og våpen samt at de har endra litt andre ting. Fortsatt Quake 3 da.

E: Noen dreit seg ut og førte opp HL3 på lista. Sansynligvis er det TF2 skal vise samt at de skal hype ny shizz i Steam. Dragon Age 3 skal heller ikke være der, men det driter alle i.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hei hei hei, nå må vi ikke komme bort fra kjernen i saken her.

 
Football Manager 2013 kommer. Klikk her for å se screenshots og det som er annonsert foreløpig.

De har implementert noe de kaller utfordringer, som gjør at man kan starte opp med ulike scenarioer (skadekrise, ta over et bunnlag mot slutten av sesongen etc) noe jeg har hatt lyst på lenge, i tillegg til en neddumma "classic mode" som egentlig høres helt perfekt ut spør du meg, selv om jeg ikke er så veldig gira på på mikrotransaksjoner. Konseptet eier da.

Football Manager Classic - bundled for free - will allow full seasons to be played out in less than ten hours, marking a significant decrease from the full version of the game. It also includes various arcade-style challenges as well as a new microtransactions model.​
Within Classic mode, players also have the option to select a number of challenges designed to test their management skills. Players can join clubs mid-season in a bid to pull them out from danger of relegation, or to push a mid-table team for European qualification.​
Classic mode adds various 'unlockable' features that can ease the difficulty of the game. Players can remove the need for work permits, for example, or add cash to their transfer budgets.​
This is where Football Manager adds in a new microtransactions model, with players allowed to either earn the features or pay for them themselves.​

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare vent, jeg skal mikrotransaksjonere dere alle til hælvete i Football Manager Classic.