[PC] Hva IBM og andre PC-kompatible har å by på fremover

Lodin

Der Waaaah
Men hvilken versjon har de porta?




E: Ser ut til å være Wii-versjonen. Den jeg spilla og den hadde ikke mye animu. Gode saker.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Var det noen flere forskjeller enn at de endra historien litt og la til badedrakter som mulig kostyme på undersåttene dine?
 

Lodin

Der Waaaah
Metroid 2 fan-remaken er endelig ute for å feire at serien er 30. Vistnok knakende bra så skynd deg å laste ned før Nintendo 'tendoer den til døde.

E: Jeh, dette virker jævlig solid. Tenk Metroid 2 i sånn hallveis Super sin motor med jævla masse smarte løsninger. Helt klart noe alle bør teste.
 
Sist redigert:

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Forsøker å bestemme meg for hvilket spill jeg skal kjøre først for å pushe den nye riggen og skjermkort to the max, og tror jeg har kommet ned til enten Rise of the Tomb Raider eller GTA V med masse mods, hjelp meg å velge pls! <3
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg eier faktisk Witcher 3 fra før så installerer det på nytt og bare jasser alt på max inkl. den hårgreia (med mindre du troller meg :( )!

Aldri vært noen stor modder men spilte generelt for lite GTA V så får vel snuse på det om det ser max krem banan ut. Så Rise of the Tomb Raider senere når jeg får tid til å faktisk spille det kanskje muligens, men vil bare se hva PCen kan gjøre.
 

Lodin

Der Waaaah
Ekstremt tidlig alfa av battletech, men det ser jo allerede knakende bra ut. Veit omtrent ingenting om de spilla, men spille vil jeg.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Witcher 3 skuffet på en måte litt btw, hadde håpet å flekke opp noe som dytter fps under 60 så nå ser jeg på hvordan modde GTA V isteden^^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tiden er straks inne, N++ kommer til datapese til uka! Hvis du liker kule plattformspill med kul musikk og kule græffiks og alt sånt så er det veldig anbefalt. PS det er litt vanskelig.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Apropos kule indiespill da, så kom det en ny patch til Fez i dag. Japp. Det blir den siste, da. Uansett, han som programmerte det (dvs. ikke Phil Fish) har overhalt det aller meste, sånn at det som var igjen av rusk skal være borte. Det er mulig jeg feirer med en ny gjennomgang, i dobbeltskjermmodus. Siden det er noe som er mulig i Fez nå.

Endringene og alt det nye finner du beskrevet her. Min favoritt:
Speedrun mode (--gotta-gomez-fast)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis du liker ds4 bedre, så go for it antar jeg??

Men ja, på tide. Helt håpløst at MS har fått drive på som de vil så lenge.
 
Jeg er kanskje idiot nå men jeg kan jeg bruke DS4 trådløst med datan uten en proprietær hokus pokus-dongel?
 
Sist redigert:

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Og det fungerte helt ræv sist jeg prøvde det, men kanskje Steam har fikset biffen der og.
 
Flott med DS4 støtte i Steam, men da må også utviklere også legge til Dualshock knappene i HUD og ikke bare Xbox oppsettet. Greit nok, nå er vi blodnerder og forstår uten problem at "X" på Xbox oppsettet betyr "firkant" på en Playstation kontroll. Men dere fatter hva jeg mener antar jeg
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er da flere spill som lar deg velge akkurat det, så det er ikke helt ukjent.

Og jeg har da spilt med ds4 på pc med bare en usb-kabel, niks stress.