Slår meg at dette er sånn typisk spill som gjør det bra på PSN og Wiiware, men 360en aldri ser snurten av. Får håpe MS lanserer det med litt brask og bram for både maskina og svenskene som har mekka det fortjener det.
Nå har visst Rewards-systemet åpnet for alle, men så er det ikke så rewarding likevel siden de fleste poengene får man av å kjøpe live-abonnement som nylig ble økt i pris. Microsoft greier igjen å lure folket.
Sier ikke at jeg hadde giddi å gjøre det, men det er ihvertfall ørlittegrann mer belønning enn hva man får for å svare på Norsk Gallups siste telefonundersøkelse om brun saus og aviser.
Tradisjonelt sett er det belønning nok å bare si "nei, og ikke ring meg igjen!" og så slenge på røret, men det er ikke så lett i dagens mobiltelefonalder.
Jeg nøyer meg med å trykke litt ekstra hissig på den delen av skjermen hvor det står "End call". Og så snurt velge "Discard" når telefonen spør meg om jeg vil lagre nummeret som ny kontakt.
Nå tenker jeg heller på folk som faktisk gidder svare på de greiene og forsvarer det med at de jo har sjangsen til å vinne et gavekort på 200 kroner hos G-sport.
Men men, MS puler folk igjen som sagt.
Er du fan av kjedelige drittspill som ikke koster noe? Da er dette dagen din for to stykker dukka opp på Live Arcade nå. Begge er sponsa av vondt potetgull og i det ene skal man løpe en dustete hinderløype med avataren sin og i den andre kjører man bil i en ræva Excitetruck-klone. Kun for de som virkelig hungrer etter noen fler chieves.