Hva Microsoft (og tredjepartsutviklere) har å by på framover

Lodin

Der Waaaah
Slår meg at dette er sånn typisk spill som gjør det bra på PSN og Wiiware, men 360en aldri ser snurten av. Får håpe MS lanserer det med litt brask og bram for både maskina og svenskene som har mekka det fortjener det.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Dette er lett det mest Lodinete spillet jeg har spilt.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Takker for tipset, laster ned nuh.

Nå har visst Rewards-systemet åpnet for alle, men så er det ikke så rewarding likevel siden de fleste poengene får man av å kjøpe live-abonnement som nylig ble økt i pris. Microsoft greier igjen å lure folket.

Det er jo den mest lettlurte gjengen uansett, så score for MS.

Lodin

Der Waaaah
Nåja, 20 funbux bare for å svare på en kjapp spørreundersøkelse en gang i måneden vil jo bli litt etterhvert.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, tenk litt, liksom. Det vil bare ta litt under to år å spare opp nok poeng til å kjøpe Uno.

Lodin

Der Waaaah
Sier ikke at jeg hadde giddi å gjøre det, men det er ihvertfall ørlittegrann mer belønning enn hva man får for å svare på Norsk Gallups siste telefonundersøkelse om brun saus og aviser.

Tradisjonelt sett er det belønning nok å bare si "nei, og ikke ring meg igjen!" og så slenge på røret, men det er ikke så lett i dagens mobiltelefonalder.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du kan slenge en mobiltelefon også.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Sånne skyve- og klappmobiler kan man jo legge på med litt fysisk innlevelse og aggresjon.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg nøyer meg med å trykke litt ekstra hissig på den delen av skjermen hvor det står "End call". Og så snurt velge "Discard" når telefonen spør meg om jeg vil lagre nummeret som ny kontakt.

Må fortsatt trykke på en knapp for å legge på. Man kan slenge telefonen men det vil ikke nødvendigvis si at man avslutter samtalen rent teknisk sett.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Må man det? Aldri vært borti.

E: eller svarte du på noe annet? Her må man følge med.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det finnes sikkert en app for å legge på en samtale ved klask i bordet.

Lodin

Der Waaaah
Nå tenker jeg heller på folk som faktisk gidder svare på de greiene og forsvarer det med at de jo har sjangsen til å vinne et gavekort på 200 kroner hos G-sport.
Men men, MS puler folk igjen som sagt.

Lodin

Der Waaaah
Er du fan av kjedelige drittspill som ikke koster noe? Da er dette dagen din for to stykker dukka opp på Live Arcade nå. Begge er sponsa av vondt potetgull og i det ene skal man løpe en dustete hinderløype med avataren sin og i den andre kjører man bil i en ræva Excitetruck-klone. Kun for de som virkelig hungrer etter noen fler chieves.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
*Laste ned sporenstreks*

Doritos er like mye potetgull som jeg er, forresten.