Hva Microsoft (og tredjepartsutviklere) har å by på framover

Både giant bombcast og gamespy debriefings messa fælt om det der for et par uker siden. Det å spise haugevis av spøkelser på én gang mens etelyden blir lysere for hvert spøkelse høres unektelig forlokkende ut.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Så "Nicholas spiller Pac-Man XD CE" var ikke Nicholas? Interessant.

D

Deleted member 91

Gjest
Hei, sier ikke noe om kvaliteten på spillet (fra hva jeg har hørt/det lille jeg har testa skal det være knall), bare påpeker at IGN.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Altså, hvis noen engang vurderer å disse Pac-Man CE fordi låll pækkmæn er gamalt da altså. Da altså.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nå altså.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Angående pacman CE DX så har jeg testet det litt og jeg må virkelig si at det er helt knall. Digg grafikk, relativt smooth musikk, enn noe slitsom. Ting går fort og det er virkelig muligheter for highscore-kriging. jeppz.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det han over sa.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
I Japan har Microsoft begynt å dele ut måleteip av papir slik at japsene kan ta med seg en slik hjem og måle stua for å se om den er stor nok for å Kinecte det opp.

Kickeren? Den er under halvparten så lang som avstanden de anbefalte amerikanerne. På baksiden av papiret står det derimot at de må bruke to lengder.. :D

Lodin

Der Waaaah
Litt under to og en halv meter er minimumet for SP. Går greit om jeg flytter lenestolen, men det endrer ikke det faktum at det ikke fins noen grunn til å flytte lenestolen ennå.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Vel, for at min Kinect skal være mulig å bruke må jeg flytte stuebordet inntil veggen, og stua mi er romslig nok. Jævlig skuffende den krever så enormt med spillerom, men som Lodin påpeker er det heldigvis ikke så mye grunn til å flytte rundt møblene enda.

Men blir nok en Dance Central-session eller to før jul!

Jante

privileged CIS shitlord
Requester flere dansevideoer med justin.

Lodin

Der Waaaah
Splosion Man går for 160 funbux på Live i dag. Bør vurderes siden man alikevel alltids har så mye til overs siden siste DLC-pakke eller hva det var hva man kjøpte.

Lodin

Der Waaaah
Ilomilo er ute og... MS driver å dysser det ned eller no. For å få tak i det må man gå hit for å få en kode. Den løser man så inn på 360en sin sjappe og laster ned trialen. Når man så starter opp den kan man få lov til å kjøpe spillen. Dette er virkelig en brilliant måte å lansere det som ser ut til å være et av årets bedre nedlastbare småspill. :ras:

E: Jepp, dette eier alt. Man spiller de to gompene Ilo og Milo som hver dag skal møte hverandre for å momse kjeks og te. Problemet er at hagen de bor i blir ominnredet hver dag så de trenger spillerens hjelp. Veldig snedig pussler som utnytter 3D perspektivet bra. Grafikken og musikken er dritlekker og klart noe for alle som digger estetikken til Little Big Planet og det gjør jo alle. Kjøp eeet!