Hva Microsoft (og tredjepartsutviklere) har å by på framover

K999

Keystone State Of Mind
#21
Fordi kanskje ikke alle spiller på PC, pluss at når jeg først har orange box på 360 så vil jeg gjerne ha Still Alive også der. (+ achievements.)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
Hva Sony har å by på framover:



Hehe ta den lixom ;) ;)(
 

Jante

privileged CIS shitlord
#23
Fordi kanskje ikke alle spiller på PC, pluss at når jeg først har orange box på 360 så vil jeg gjerne ha Still Alive også der. (+ achievements.)
Fremdeles, det kan egentlig ikke kalles noe stort selling point akkurat.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
Hvor tror du det er LBP-esken ligger hen? Ja nettopp på de to nye banene. BØRN
 
#26
Synes det ser jekla ræva ut fra begge sider, jeg. Det eneste eksklusive spillet på X360 eller PS3 som muligens kan bli litt interessant er LittleBigPlanet. Ellers er det stort sett resirkulerte titler som jeg muligens plukker opp på salg om et halvt år.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#27
Hæ? LBP er PS3 only altså.

PS: hvorfor er det ikke et "hva Sony har å by på fremover"-emne?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#28
Ville bare blitt pinlig skjønner du vel.
 
#30
Gleder meg veldig til Fable 2 jeg, da. Likte eneren veldig godt, og oppfølgeren ser ut til å bli akkurat hva jeg håpet på pluss litt til. Peter Molyneux sine spill er dessuten såpass unike i seg selv at de alltid er verdt å teste, selv om de kanskje ikke leverer alt det som blir lovet.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#31
U.S. software giant Microsoft has decided to move its headquarters on search technology to Oslo, Norway. Also the Arctic town of Tromsø will get a company unit.
Microsoft CEO Steve Ballmer officially announced the news in a meeting with Norwegian PM Jens Stoltenberg yesterday. The company now intends to quickly hire 50 new researchers and developers for the new offices, NRK reports.

Microsoft already has 300 people in its subsidiary FAST Search & Transfer working in Norway. The software company acquired FAST in April this year for 1,2 billion USD.

The Arctic town of Tromsø will get one of the new Microsoft branch units. The main office will be in Oslo, while also Trondheim will get a unit.
Nå er ingen i Norge trygge lengre! Vi må stå sammen i kampen mot de onde amerikanske overgriperne! SONY UNDERGROUND DEFENCE FORCE ATTACK!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#32
Er hele området nord for polarsirkelen arktisk område?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#33
However: After the cameras and microphones were turned off (or so he thought), Ballmer revealed the real reason behind the move:

- To tell you the truth, we've read what this little prick, goes by the name of Thinaran, has been saying about us on some pathetic Internet forum, I believe it's called SP Illegal. Mark my words, that little bastard will rue the day he was born when our Tromsø office opens.
^^
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#35
Igjen "polarsirkelen", mens hele isødet rundt flekken der jorda står stille kalles Arktis, bare for å forklare hvorfor det var et spørsmål i det hele tatt.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#36
På norsk ja. Det kommer helt an på språket. I dag kaller vi det vel polar- eller nordområder, men hvem faen gidder å bry seg? Semantics, mehmantics.
 
#38
Ville bare blitt pinlig skjønner du vel.
PS3 har da minst 6 gromme ekslusive titler i vente. Eller er det jeg som surrer? Ville vel ikke vært første gang isåfall. Skulle ønske fabel 2 kom til PS3 da:( Gears of war 2 kunne jeg ikke brydd meg mindre om.

Edit: De seks spilla er forresten:

God of war 3
Heavy Rain
Final Fantasy Versus XIII
Infamous
Killzone 2
Little Big Planet
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#39
Det er du som surrer.
 
#40
Oki. Trodde de var ekslusive jeg.Hvor mange av de er bekrefta til 360?