Hva Microsoft (og tredjepartsutviklere) har å by på framover

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#41
#44
Det er to forskjellige spill. Forskjellige karakterer og forskjellig historie.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#46
God of war 3
Heavy Rain
Final Fantasy Versus XIII
Infamous
Killzone 2
Little Big Planet
God of War 3 og Heavy blir drit fordi spilla har QTE. FFVXIII blir drit fordi det er en JRPG. Killzone 2 blir drit fordi det var mye grått i traileren (ps: Gears of War 2 blir fortsatt konge). Infamous blir drit fordi Sony. Hvis du ikke forstår dette er det fordi du liker å spise drit.
 
#47
Hahaha. Det var den første posten på lang tid som fikk meg til å le høyt:ler:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#48
God of War 3 og Heavy blir drit fordi spilla har QTE. FFVXIII blir drit fordi det er en JRPG. Killzone 2 blir drit fordi det var mye grått i traileren (ps: Gears of War 2 blir fortsatt konge). Infamous blir drit fordi Sony. Hvis du ikke forstår dette er det fordi du liker å spise drit.
Enda godt noen har skjønt det. Les og lær, folkens.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#52
Gratis 256MB-minnekort, tipper jeg. Uansett har jeg trua på den nye 360-menyen, det kan iallfall ikke bli stort verre enn det er nå. Brukte 360-en for første gang på ei uke i kveld, og det var ikke så bekvemt å dille med den når jeg er blitt vant med XMB, gitt.
 

Lodin

Der Waaaah
#53
Gidderke lage ny tråd ennå så da går det her: Demo av nye Banjo Kazooie spillet dukka opp på Live i dag. Ganske fyldig sak som lar en teste ut to av bretta og man kan fritt bygge diverse kjøretøyer og teste dem ut. I praksis er dette et sandkassespill med jævla artig bygging så det blir nok kjøp.
 

Kilik

Lokal moderator
#54
Banjo Kazooie fikk 7/10 hos Eurogamer. Blir nok ikke noe kjøp med tanke på alle andre gromspillene som kommer nå, men likte denne:

Prior to Banjo Land, you visit the Logbox 720, the inside of the Lord of Games' own console, where every ramp is an interface cable, every obstacle is a circuit, chip or capacitor, the indigenous enemy is a knee-high, green Darwinia reject (a bug, see), and half the missions involve fixing the console's broken cooling system.
 

Lodin

Der Waaaah
#55
Sånn ellers er vistnok teksten helt uleselig på SD-TVer så hvis du var en av de som måtte gi opp Dead Rising så er dette dårlig nytt. Enda bedre er det at Rare ikke gidder gjøre noe for å fikse det. Litt teit med tanke på at dette er et av få 360 spill som og appelerer til de yngste og disse spiller ofte på eldre TVer.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#56
Kanskje visuelt og dermed salgsmessig, men sånn jeg har forstått det bør man forvente å måtte sette seg litt inn i spillet og dedikere litt tid til det for å sette pris på det. Ikke akkurat det man leter etter i type moro for hele familien-spill.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#57
Bare for å oppdatere litt så melder Eurogamer at Rare har ombestemt seg, og kommer til å fikse problemet med liten skrift innen en måned er gått. Så får vi se da.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#58
Oooog så kan jeg jo tipse om at The Witcher kommer til Xbox 360. Og PS3, men den versjonen kommer til å ha problemer med framerate, screen-tear og pop-in så den teller ikke. Konsollversjonen kommer til å hete The Witcher: Rise of the White Wolf av en eller annen grunn, og hvis traileren er noe å gå ut ifra kommer også The Witcher-logoen til å se annerledes ut. Skal ikke late som om at jeg veit hvorfor de gjør det sånn, men jeg veit iallfall at The Witcher er verdt å sjekke ut på PC om du liker rollespill og at det er gode sjanser for at det blir verdt det på konsoll også. Med mindre de ikke klarer å få inventory-opplegget til å fungere eller ruinerer opplevelsen med bugs og ytelsesproblemer, noe som dessverre ikke er så usannsynlig siden PC-utgaven ikke akkurat kan beskyldes for å være fjellstø selv etter nyutgivelsen. Men det kan hende polakkene når målstreken denne gangen, vi får vente og se.

Edit: Pressemeldinga slang akkurat innom innboksen min, og den har dere her. Som dere kan se er det ikke snakk om en streit port, de har bygd om grunnmekanikkene så det skal passe bra på konsoll. Og det lover jo bra.
 
#60
YES, ENDELIG!!! Hadde håpa noe skulle dukke opp nå, etter D3 oppkjøpet. Har venta lenge på den beskjeden, og at det kommer såpass kjapt er herlig. Da blir Juni måned en RPG måned.