Hva Microsoft (og tredjepartsutviklere) har å by på framover

#61
Om du er veldig keen på å prøve det ligger det en engelsk demo ute av det på den japanske marketplace. Krever da en japansk konto, så litt slit er det nå.
 
#62
Ja, jeg vet det, men siden jeg vet jeg skal ha det, vil jeg ikke spoile noe. Samme grunn til at jeg holdt meg unna RE5 demoen.
 
#63
The Witcher kommer til Xbox 360

Som dere kan se er det ikke snakk om en streit port, de har bygd om grunnmekanikkene så det skal passe bra på konsoll. Og det lover jo bra.
The Witcher (har ikke spilt det selv, men har sett en runde det på hardest) er et av de mest avanserte rollespillene på lenge, er veldig spent på hvordan dette kommer til å utspille seg :)$)
 

Lodin

Der Waaaah
#64
Så veldig avansert er det nå ikke. Kjører et rimlig typisk RPG system likt de fleste PC spill i sjangeren. Det som er utrolig er hvis de slipper greia intakt siden konsoll babby kommer til å bli :psyduck: av det. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#65
CD Projekt har allerede sagt at det vil bli nytt kontrollsystem og en "optimalisert konsollopplevelse", så frykt ikke.
 
#66
Så veldig avansert er det nå ikke. Kjører et rimlig typisk RPG system likt de fleste PC spill i sjangeren. Det som er utrolig er hvis de slipper greia intakt siden konsoll babby kommer til å bli :psyduck: av det. :p
Potions, enchantments, diverse spellschools, timing av angrep, stances, stats, feats(?) osv gjør Witcher til RPGenes svar på Supreme Commander.. Men det kan fungere, får se (Og da får kanskje også jeg prøvd det)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#67
La meg gjette, du er født i 1992?
 
#68
1987, men jeg tenker i forhold til nyere populære RPGer for dummies, ala Diablo 2 osv.

Får vel irettesette meg selv da, "RPGenes dagsaktuelle svar på Supreme Commander"
(Leter etter et mer fancy ord ala når aviser trykker en beklagelse, queue Martin)

*Bukke i skam*
 

Lodin

Der Waaaah
#70
Awesome, vi kutter halve fortjenesten vår eller mer fordi vi ikke er thirdparty lenger. Vi leker ikke bizzniss nå gutta. :durrdog:
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#73
Nytt x-burk live spill Toy Soldiers ser ut som Army men møter RTS og tower defence sjangeren. Ser ut som vi får leke oss med Czar Tanks og krype skjold, påminnelse: 1. vk var den mest steampunk'e krigen




 

Lodin

Der Waaaah
#74
Eneste tower defencet som faktisk noensinne har sett fett ut.
Bæsj på blomsterzombiedillet.
Håper det har no form for online coop.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#76
Ah, flotters, kanskje de endelig upper vennelistegrensa også, som jeg forsto var et resultat av noe Xbox 1-infrastrukturings.