Hva Microsoft (og tredjepartsutviklere) har å by på framover

Kilik

Lokal moderator
#81
X10 på gang.

- Perfect Dark, Scrap Metal (fra N+ folka) og Game Room på XBL i mars.
- Left 4 Dead 2 "The Passing" DLC i slutten av mars.
- Alan Wake slippes endelig 21. mai, over fem år etter det først ble hypet på SG.
- Crackdown 2 "later this year".
- Dead Rising 2 i august i USA og september i Europa. Ny trailer. En nedlastbar, standalone "prologue" som linker sammen spillet med originalen er eksklusivt til X360 og ute noen uker før hovedspillet.
- Halo: Reach beta 3. mai. Selve spillet er fortsatt "fall 2010".
- Molnjø sier Fable 3 skal være i butikkene før julesalget. Tja...
 
#82
Alan Wake ja, spillet som var hele grunnen til at jeg hadde lyst på en 360 ved launch..Ikke verst å slippe det nå, men har ikke trua når det har blitt utsatt konstant i 5 år.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#84
Ingen stor overraskelse det der, akkurat.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#85
Sånn ellers, Darwinia+ er ute på Xbox Live Arcade nå til 1200 moropenger. Det du får er et moro arcade-strategispill hvor du kan dille rundt og bygge soldater som kan skyte lasere, granater og Space Invaders-airstrikes, samle ressurser (sjeler fra døde folk) og redde darwinianerne fra et ondsinnet virusangrep. Moro for unga, og nå styrer du til og med soldatene selv, med begge stikkene i kjent stil. Multiwinia følger også med, og det er en artig flerspillerutgave av Darwinia som også er morsom. Mye for penga der altså.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#86
Jeg vurderer sterkt å coppe det fordi Introversion er gromgutter, men jeg kjøpte Darwinia og Multiwinia på Steam for evigheter siden og har fortsatt ikke prøvd de. :$ Jeg er vprst.
 

Lodin

Der Waaaah
#87
I dag kom Toy Soldiers på Arcade og det var småartig. I praksis er det Tower Defence i full 3D med plastsoldater fra første verdenskrig. Minner litt om Army Men, men det er såpass mange år siden det bajset at den vonde smaken er borte. Uansett er gimmicken til spillet at man ikke bare bygger og vedlikeholder "tårnene", men og kan styre dem direkte. De er typiske forsvarsunits som mitraljøser og howitzere samt at man med jevne mellomrom må fly rundt i en dobbeldekker og myrde bombefly. Fiendene består av alt fra fotsoldater og ryttere til diverse sinnsykt digre bosstankser.
Selv sperger jeg ut av disse spilla så jeg plukker det nok ikke opp, men om man liker sjangeren er det alltids demo tilgjengelig.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#88
Er dette riktig tråd? Uansett.
Mye bra på XBLA i år, og snart kommer Limbo. Det ser sykt bra ut osv, la oss glede oss!
Hjemmesiden, sjekk den ut.
 
#89
Nå har jeg tilgang på litt M$points, og da lurer jeg på: The Misadventures of P. B. Winterbottom eller Perfect Dark?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#90
Jeg vet ikke hvordan Perfect Dark-remaken er hvis du ikke spilte det på fireogseksti, men du bør absolutt prøve det. Hvis ikke bare for å se hvordan FPS på konsoll har utviklet seg.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#91
Winterbutt virker ganske uinspirert og døvt for å være helt ærlig, det finnes en milliard bedre puzzlere du burde vurdere før du copper det. Perfect Dark på sin side er gromgull og attpåtil ganske unikt på FPS-fronten etter at de slutta med TimeSplitters, pluss at du får mad mye spill for penga. Så PD altså.
 
#92
Alright, tror jeg går for det da. Spilte det aldri i sin tid.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#93
Ikke jeg heller, og jeg digger dette. Jeg har faktisk Winterbottom også, men det er uten et fnugg av tvil Perfect Dark som prioriteres.
 

Kilik

Lokal moderator
#94
Splinter Cell: Conviction-demo på markedsplassen. Ute i butikkene 15. april.

Mange fans av serien vil garantert mislike at det nå er mer enn et rent snikespill. Samtidig så trenger serien fornyelse uten å bli dumma ned til et standard actionspill. Det ser ut til at Ubisoft har klart balansen rimelig bra. Jeg liker spesielt den nye ghost/shadow-mekanismen som sikkert kan by på mange interessante strategiske situasjoner. Grafikken er god uten å imponere noe voldsomt. Det er vel helhetsinntrykket også.
 

Lodin

Der Waaaah
#95
Likte demoen godt. Har aldri vært særlig fan av snikinga til serien så at det er mer pew pew har det bare godt av. Likte særlig movet hvor man markerer folk og skyter dem automatisk og måten man tjener opp dem på.
Men så var det det at det er Ubisoft som ga det ut da. <_<
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#96
Nå har jeg tilgang på litt M$points, og da lurer jeg på: The Misadventures of P. B. Winterbottom eller Perfect Dark?
Jeg hadde tenkt å kjøpe Winterbottom helt til jeg testa det, det virka veldig gjentagende og ikke så fryktelig interessant i lengden selv om presentasjonen var god sort. Når det er sagt har jeg ikke spilt mer Perfect Dark enn at jeg har sjekka ut menyen, men det skal harves over grundig i helga.
 
#97
Andre enn meg som har testa Game Room i kveld? (Gratis nedlasting) Jeg kan ikke si jeg ser at det har noen form for verdi. Jeg er ikke oldschool nok til at noen av de spillene for min del var verdt å prøve i særlig mer enn et minutt, og å betale for dem kommer ikke på tale.
 

Lodin

Der Waaaah
#98
Enig, de spilla som er der sålangt suger balle. Sier litt når det mest kjente er Yar's Revenge til Amiga 2600. :p
Desuten har MS bomma totalt hvis de har prøvd å stjele brukere fra Home. Enn så muggent som det er så er det alikevel småartig å kunne vandre omkring i diverse lokaler med avataren sin. Her hopper man derimot bare automatisk mellom bulene og maskinene og da kunne man like godt hatt vanlige menyer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#99
Testa Gaym Room til PC, bare fordi jeg er kult. Vel, det støtter så klart Avatars på 360, og det gjør det på PC også. Hvis du med "støtter Avatars" mener "lar deg velge mellom cirka tjue forhåndslagde Avatars", vel å merke. Prøvde å mekke min egen spillehall med en Tempest-maskin, men å kjøpe spill til hallen sin var tydeligvis for avansert for programmet så det bare skjedde ingenting. Dermed er Game Room til PC akkurat nå en tom hall hvor du kan teste en runde av tredve år gamle spill. Kjempemye vits i å bruke tid på, altså.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Den havner her: Trailer til det nye Spidermanspillet, og det ser kanskje litt kult ut!

Og jeg spilte en fire-fem timer med co-op mode i Splinter Cell Conviction igår, og det var saker! Singelplayeren halter veldig til tider, men i samarbeidsmodus på høyeste vanskelighetsgrad var det herlig moro, verdt nesten et kjøp i seg selv.