Hva Microsoft (og tredjepartsutviklere) har å by på framover

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Noe sånt. :(

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn ellers, dette er strengt tatt ikke Microsoft men relevant likevel. BlazBlue Calamity Nigger kommer til PC. Med online-spilling over Live. Sammen med 360-eiere. How about that? Så var det bare å kjøpe ei brukbar slåssestikke da, og så er man klar.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Inb4 pcspillere hacker shiten og jukser seg til alt.

Edit: BlazBlue kjører opprinnelig på samme hardware (en helt vanlig pc) som Street Fighter IV, så man kan jo lure på hvorfor man ikke kan kryssplatforme der.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Angående hacking så er det vel ikke verre enn at Live kjører en sjekk på exe-fila når man kobler til og if (returnedChecksum != validChecksum) player.lolbanned(FOREVER);

Men men.

Bare noe jeg kom på.

Lodin

Der Waaaah
Hvis dere husker tilbake til når MS lanserte muligheten til å legge inn spill på harddisken fikk vi vite at dette ikke lønner seg med Halo 3. Dette er fordi spillet er mongo laga og må kopiere over kartene hver jævla gang man spiller det. Om man legger det inn må derfor spillet kopiere kartene fra harddisken over til harddisken og det skaper lange ladetider. Om man spiller uten harddisk får man derimot kortere ladetider, men lag i selve gameplayet fordi filene havner rett i RAMen.
Nå er derimot spillet sluppet til Games on Demand og... ingenting er fiksa. MS har gått ut og innrømt at for en overprisa nedlastbar utgave av spillet får man ladetider i enda lengre utgaver. :ras:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Finnes det i det hele tatt ett eneste menneske som ville vært interessert i Halo 3 som ikke har kjøpt det ennå, altså?

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Finnes det i det hele tatt ett eneste menneske som ville vært interessert i Halo 3 som ikke har kjøpt det ennå, altså?
Ehh... om Halo 3 er verd mer enn bare multiplayeren så...

E: Åja, itt'no er fiksa. Ja, men da så.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Cliffy B sa jo at det kunne skje i en episode av Jace Hall show, så ja.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Lodin lager egen tråd for dette spillet, men inntil videre får dere proklikke på denne linken (eller denne linken for galleri av åtte forskjellige slosskjemper) for å sjekke ut bilder og bli hypet på Deadliest Warrior-spillet som kommer ut på Live denne uka!

Lodin

Der Waaaah
Du å du, twittersfæren går bananas over prisen til Kinect. for 150 dollar får man kameraet og Kinect Adventures. De slipper og diverse bundles som og er overprisa.

E: 1300 er veiledende pris i Norge. :ras:

Kilik

Lokal moderator
Dette flopper. Jeg tror et en svært liten brøkdel av de som har 360 fra før (hovedsaklig gamere) er villig til å betale 1300 kroner for Kinect med noe som ser ut som et hakket mer avansert EyeToy-spill. Familier har valget mellom Wii + Motion Plus + Wii Sports Resort eller betale en tusenlapp mer for 360 Arcade + Kinnect + Kinect Adventures.

Noen som har sjekket ut Limbo forresten? Verdt 1200 lekepenger?

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
I utgangspunktet kjøper jeg dette ved launch, men det er kun fordi det er nytt og spennede og jeg er den type gamer osv. Problemet er at jeg ikke ser for meg hva jeg skal bruke den til, Minority Report-greiene er cool selvfølgelig men nærmest samtlige av (casual)spillene som er vist frem virker helt uinteressante. Og teknologien kan være så fet man vil, men om det ikke finnes gamez se på PS3 osv.

D

Deleted member 91

Gjest
Noen som har sjekket ut Limbo forresten? Verdt 1200 lekepenger?
Høstet 9/10 av Eurogamer, selv om det ikke er tøft å like dem lenger. Lite obs er at det skal være grisekort, typ 2-3 timer, men det er jo bare fags som liker lange spill.

Redigert: Enig med Justin ang. Natal. Litt gira bare pga Minority Report-interface, men jeg spår det kommer til å funke dårlig også driter jeg i hele greia. Kommer til å selge dritt.