Hva Microsoft (og tredjepartsutviklere) har å by på framover

Novastrum

Feminist-elitist
Cringe litt mer. I et forsøk på å motbevise påstanden om at Kinect bare er for casuals og babby... ga de bort 360er og sensorer til alle i publikum hos Oprah. Det åt vel en del av reklamebudsjettet på en halv milliard dollars.

Dette er ... wow... bare wow...

D

Deleted member 91

Gjest
Fy faen det er så beyond kleint at det faen ikke går an. Selv om jeg av en eller annen sinnsvak grunn hadde fått for meg at dette var noe jeg kunne tenke meg å bruke penger på, hadde jeg faenmeg slått tanken kjapt fra meg etter å ha sett den dritten der. Herre.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Fikk lyst på Kinect nå.

Men seriøst, det der var det kleineste jeg har sett. Og det verste er at det kommer til å selge.

Novastrum

Feminist-elitist
Det er offisielt. Alt var bedre før.

Novastrum

Feminist-elitist
Den nye Xbox-logoen blir lilla.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Lodin

Der Waaaah
Kan ikke nekte for det, om den var i en litt dypere blåfarge ville jeg sikla pån. (360en altså.)

Og i andre nyheter anmelder The Evening Standard Kinect. CVG raportere om dette, noe som fører til at MS går bananas.
Nein! Das ist nicht eine review! Das ist eine preview, verdamte schweinhund!
Det er artig å merke seg at ikke bare fokuserer MS utelukkende på å reklamere for Kinect via dritt som Ellen, men de prøver og aktivt å nekte vanlig spillpresse tilgang til greia (annet enn i arrangerte visninger). Såvidt jeg vet har de ikke sendt ut anmelderkopier og lar istedet publikummet til Oprah få dem. Dette må da skape mye goodwill blant entusiastpressen.

Jeg hater at de damene på Oprah klapper, hopper og gaper. Samtidig. Helvetes halvaper.

Er det noen som spiller Fable 3 og kunne tenke seg å skrive litt (i f.eks en egen tråd?) om det? Kommer nok garantert å kjøpe det etterhvert som jeg blir ferdig med New Vegas, men kunne vært greit å lese noen inntrykk.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg hadde en liten samtale med Filip om Fable3 i går, han burde føle kallet.

Lodin

Der Waaaah
Forholder meg til dette her og velger å drite i det. Altfor mye annet bra ute til at jeg gidder coppe den siste våte fjerten til Millionbux.

Også er det nye dashboardet stygt og hvitt. Fysj!

D

Deleted member 91

Gjest
Ja, men codecen de bruker til voicechattinga er visstnok endelig oppdatert. Justin, litt BF i åtte-tiden?

Forholder meg til dette her og velger å drite i det. Altfor mye annet bra ute til at jeg gidder coppe den siste våte fjerten til Millionbux.

Også er det nye dashboardet stygt og hvitt. Fysj!
Men den artikkelen der motsier seg selv. Fable 1 var utrolig mye dypere enn Fable "Baby's first RPG" 2.

Lodin

Der Waaaah
Men den artikkelen der motsier seg selv. Fable 1 var utrolig mye dypere enn Fable "Baby's first RPG" 2.
Enig i at 1 var bedre og på mange punkter dypere. Mer episk stroy har det og. Når dette bare er akkurat samme spillen som 2 bortsett fra at de har fjerna noen ting og gjort andre unødvendig knotete så kan jeg ikke si jeg hopper i været.