Hva Nintendo har å by på framover

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jadda, i dag slapp Nintendo Today & Tomorrow Channel gratis på Wii.

"This Channel presents daily predictions, lucky colors, and other information!"

Her er mine resultater for i dag!

  • Your total luck is 71!
  • Your lucky color is pink! If you wear this color today you might boost your luck! Synd jeg ikke eier noen rosa plagg da.
  • Love: 5/5 - "You could be lucky in love today. That person you adore from afar may well indicate that they feel the same."
  • Work: 5/5 - "A good day to make long-term plans. You're thinking clearly today, so note down the aims you are trying to achieve."
  • Study: 4/5 - "Throw yourself into your studies today and it could bring all sorts of unforeseen benefits." Oh wow, virkelig?
  • Communication: 2/5
  • Money: 2/5
  • Fun hints for today: Roll, Ball, og Sports
  • Food hints for today: Vegetable, Gorgeous, og Local food
  • Care hints for today: Sink, Moderately, og Tidy
Sletta kanalen rett etterpå.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Bare slenger inn en oppdatering om at ingen av spådommene stemte. Med mindre pommfri fra BK er en grønnsak.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Merker jeg får mer og mer lyst på en Wii her. :D
 

Jante

privileged CIS shitlord
Shefta, jeg har ragequitta nok i diverse Contra/Probotector-spill til at det skal holde livet ut! :argh:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg spilte Castlevania Adventure. Det var dritt, hvis jeg husker riktig.

Edit: Jeg huska riktig. De har tatt vekk ekstravåpnene, rejigga alt av pickups og gjort sånn at kisen din går enda mer sirup enn i de første Castlevania-spillene. Massevis av uinspirert leveldesign og pikselperfekte hopp ohoi. Når det er sagt så kan det funke hvis de bare endrer... nesten alt. <_<
 

Lodin

Der Waaaah
Var vel det at det var laga ved samme lest som Castlevania 1 og 3 så det var en smule treigt. Også var alt grønt og musikken stygg. Tipper Rebirth blir litt mer enn bare en port dog.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det var absolutt ikke samme lest som eneren engang, Castlevania er mye dypere enn Adventures. Kan sikkert mekke en video sånn at du får se.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg også! Derfor liker jeg ikke Castlevania Adventures, som jøder til formelen fra NES-spillene og gjør alt verre.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg liker Castlevania 1 og 3 jeg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Simens Kvist har for fet musikk til at jeg kan bli ordentlig sinna på det. Det er dessuten skikkelig enkelt bare du har no guidings.