Hva Nintendo har å by på framover

Skal vi se, fra den lista blir det: Muramasa (mulig jeg importerer det istedet), New Super Mario Bros. Wii (selvfølgelig..), Tales Of Symphonia 2 (un-feta du det, Kilik?), Resident Evil: Darkside Chronicles og Silent Hill. Muligens også A Boy And His Blob, men det må jeg litt i tenkeboksen på. Til DS er det bare Zelda, Mario & Luigi har jeg allerede. Er ikke den største lista, men er noen godsaker der.
 

Kilik

Lokal moderator
Ja, også har man noe nedlastbart stuff på lur. Følgende dukker opp nå ved midnatt:


WiiWare

LostWinds 2: Winter of the Melodias (1000 Wii Points)
Happy Holidays Halloween (500 Wii Points)

Virtual Console
Wonder Boy III: The Dragon's Trap (500 Wii Points)
Final Fight 2 (800 Wii Points)
 

Lodin

Der Waaaah
Woot, har 1000 funbux liggende klare allerede og greier! Her skal det handles Happy Holidays Halloween og Wonder Boy III.
 
Det er bare å slå til på nye Lost winds, folkens! Like sjarmerende som eneren, men det tar i tillegg gameplayet dit det trengte å være. Der forgjengeren føltes litt som en ganske lang tutorial, så er dette mer som et ordentlig eventyr, og de nye egenskapene man lærer seg eier. Kontrollen sitter støpt og selv om puzzelene ikke alltid er like oppfinnsomme og som oftest litt på den lette siden så er de underholdende. Grafikken er snygg som faen og mye mer variert enn i forgjengeren. Tommel opp! Absolutt verdt 80 spenn!
 

Kilik

Lokal moderator
Slippes i Japan om noen uker og tidlig 2010 i Vesten.

Ellers er det klart at Silent Hill: Shattered Memories og Final Fantasy Crystal Chronicles: The Crystal Bearers (puh) er ute i Europa i februar.
 

Kilik

Lokal moderator
Samme dag som NSMB, 20. november, slippes også svart Wii (med svart MotionPlus og Wii Sports Resort i pakken) og ny Classic-kontroller i Norge:


 
Jeg ser poenget med en bedre VC-kontroller, men svart Wii? Jeg er ikke så sikker på at det egentlig er et tegn på noe annet enn fantasiløshet. Hvor mange har genuint savnet en svart Wii etter at maskinen skiftet navn fra Revolution?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg! Jeg venta og venta, men måtte til slutt kjøpe hvit :(

Ellers; greit at de vil nå en bred målgruppe, men dette?

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jaggu en ny og spennende sjanger der altså. Ja, jeg testa det. Skreddersydd for damer i overgangsalderen som ser på CSI. >_<
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Aner ikke. VG hadde det som random bilde i forbindelse med den Soderberghfilmen.
 

Lodin

Der Waaaah
Wootini! Muscle March har fått aldersgrense i Tyskland og det betyr nok at også resten av Europa får det på Wiiware.

[g8oaXhl]9hcElGydzb8[/g8oaXhl]
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Legg merke til at isbjørn-karakteren er norsk!
 
Isbjørn-figuren. Isbjørnen. Whatever.

:eng: Karakterer er sånt man får på skolen. Argh. Jeg kjemper en kamp jeg er dømt til å tape.