Hva Nintendo har å by på framover

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
God, gammel Excitebike med 4-player? kan bli gøy nok, men det virker ikke som om kreativiteten har eksplodert helt.
 

Lodin

Der Waaaah
Bonus for ny phat stylus. Kjøpte noe lignende til min gamle PDA back in the day og det var sinnsykt mye mer behagelig å bruke den.
 
Samme oppløsning, større skjerm? Meh.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Men at hele jæveln er fysisk større. Hmm.
 
Kanskje de prøver å nå GameGear- og Lynx-markedet?
 

Lodin

Der Waaaah
...
Dette er det beste mest geniale konseptet noensinne og samtidig noe av det verste some noensinne er skapt og det hele er satt til Daft Punk.

[g8oaXhl]uABEIhAryjk[/g8oaXhl]
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Justice, ikke Daft Punk. Din gjøk. (Lodin altså) :argh:

Men ja, det der ække bra. :psyduck:

En annen ting jeg tenker på er hvor mange unger som klarer å følge med på bevegelsene til dyret på skjermen samtidig som de holder styringa på det fysiske kosedyret de leker med. Det går ikke an å få til 1:1-samsvar mellom de to selv med Wii MotionPlus, så... jeg spår at veien til hælvete fortsatt er brolagt med gode intensjoner.
 
Hei jeg heter Lodin og jeg får musikksamlinga mi fra piratebay! :qq:

Thinaran: Spoiler-tagger er bra.
 

Lodin

Der Waaaah


Eneste nyhet i det som er bekrefta å være porter av PC utgavene, men å så verdt det. :p Første spill skal komme til USA i januar.
 

Lodin

Der Waaaah
Du å du, foruten at vi nok en gang ikke får Excitebike, men isteden bare en masse dritt er det og demoer. Man kan teste Warld ah Guu, Nyxquest som het Icarian før, Final Fantasy masse dritt: Darklord hrrmery, Bit.Trip Beat og Pokeyman Rumble. Flere av disse er veldig bra så dette er et fint tiltak. :)
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
NyxQuest var forsåvidt gøy, men jeg likte ikke at jeg ble tatt direkte til Shop Channel med en gang jeg hadde fullført demoen. Prøvde også My Life as a Darklord, og selv om det er det peneste Tower Defense-spillet jeg har spilt er det fortsatt faens Tower Defense. Hat.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men nå er det Tower Defence hvor du faktisk forsvarer et tårn. Innovation!
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg syns ihvertfall det Pokeyman spillet var ørlittegran gøy. Sånn gøy på samme måte som å sitte stein når man er 19 og se episoder av Pokeyman på TV2 sin morgensending.