Hva Nintendo har å by på framover

Kilik

Lokal moderator
Wii-spill 2010

Final Fantasy Crystal Chronicles: The Crystal Bearers - 5. Februar 2010


Silent Hill: Shattered Memories - Februar 2010


Red Steel 2 - 1. kvartal 2010


No More Heroes 2 - Mars 2010


Sin & Punishment 2 - Våren 2010


Monster Hunter 3 - Våren 2010


Metroid: Other M - Sommeren/høsten 2010


Super Mario Galaxy 2 - Høsten 2010


Epic Mickey - Høsten 2010


Ellers verdt å merke seg:

Endless Ocean 2 - 1. kvartal 2010
Super Monkey Ball: Step & Roll - 1. kvartal 2010
Fragile - Våren 2010
Monado: Beginning of the World - Høsten 2010
Tales of Graces - Høsten 2010
Dynamic Slash - Høsten 2010
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Super Mario Galaxy 2 og Metroid: Other M er must-haves, ellers er jeg jævlig spent på mer info om Epic Mickey og nysjerrig på Sin & Punishment 2, No More Heroes 2 og Red Steel 2. Det ligger an til å bli et relativt bra Wii-år.

Monster Hunter-serien har gått meg hus forbi, hva slags spill er det og hvorfor skal jeg bry meg?
 

Kilik

Lokal moderator
Allerede en stor RPG-suksess i Japan både salgsmessig og av kritikerne. Spillet fikk 40 av 40 i Famitsu. I tillegg til singleplayer har spillet online multiplayer med voice chat og co-op, noe som ikke akkurat er dagligdags på konsollen. Også fått en del hype pga grafikken som er noe av det beste på Wii så langt.
 

Lodin

Der Waaaah
Gå ut, grind diverse dinosaurer til du har nok skinn og bein, gå tilbake til landsbyen og lag bedre utstyr av skinna og beina, gå ut å grind de samme dinosaurene bare at de nå er blå og litt sterkere. Når det er sagt er det ganske ålreit grinding.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jøss og nøfyse, spillet går ut på at du møter større og større utfordringer samtidig som det holder seg til det samme grunnprinsippet? Verste jeg har hørt.

Hva slags kampsystem snakker vi?
 

oma

Village Drunk
Silent Hill blir supernais. Ellers kan jo det hende at Dinosaurer blir moro også
 

Lodin

Der Waaaah
Litt forskjellig fra hvilken utgave man spiller, men dette er på Wii vistnok.

[yt]XUm4w0mr2nU[/yt]

Dinosaurene/dragene blir ganske store etterhvert.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis Monster Hunter Freedom på PSP er noe å gå etter så er det et absolutt minstekrav at du har "McGrindsalot" ett eller annet sted i navnet ditt for å digge spillet. Du har enormt stor valgfrihet når det gjelder skills, våpen og utstyr, men - gjett hva - du må grinde i evigheter for å kunne utnytte noe som helst av det. På PSP var det bare en enkelt by du var i og ymse områder rundt du gikk og jakta i, mao. ingen område- eller historiemessig progresjon. Alt av oppdrag er bare "jeg vil ha ti hestetenner, gå og slakt hester" med forskjellige ting folk har lyst på og forskjellige monstre du må jakte.

Legg merke til at jeg ikke sier at noe av dette er negativt, for det er et veldig rikt og innfløkt system som uten tvil gir mye tilbake hvis du utforsker det nok. Jeg veit bare at kampene var cirka 1000 for dølle til at jeg orka det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Silent Hill bestilte jeg fra canada i helga, spillet ble sendt i dag, og det der høres jo veldig bra ut. Har aldri spilt SH før, så jeg gleder meg litt.

Sidenote: Det kommer en del fete spill på Wii nå, den lista der er unektelig sterk, selv om Tales Of Graces ennå ikke har blitt bekreftet utenfor Japan.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hotell Dust, ja. Det var et sånt spill jeg ville like, men som bare ikke lot meg gjøre det. Dialogen var tørrere enn tre år gamle Marie-kjeks og... var det i det hele tatt noe mysterium å løse? Nuvel.
 

Lodin

Der Waaaah
Også kunne man dø. Bare japanere er så dumme at de lager et adventure spill i 200X og lar en dø som om det var et simpelt Sierra eventyr.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg synes det var litt kult med "Øy, stikk fra hotellet, din pedofaen!", men det er nå bare meg.
 

oma

Village Drunk
Ett av mine topp 3 spill for 2 år siden sammen med Dead Rising og Uncharted: Drakes Fortune.

Dette ser jeg frem til =D
 
Hotel Dusk er et drittspill. Hvordan kan folk like det? Det er fullt av klønete logikk, ALT for treigt pacet og det tror spilleren er komplett idiot. Jeg synes figurdesignen og grafikken er glimrende, men etter ca. 10 timer gav jeg opp. Det får Syberia til å fremstå som actionfylt. Gnøh.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg synes det var litt kult med "Øy, stikk fra hotellet, din pedofaen!", men det er nå bare meg.
Kan si meg enig, men problemet er at man må repetere hele jævla samtalen en gang til og gjerne litt greier før det og. Særlig siden det var helt mongo grunner til at man ble kasta ut halvparten av tida.
"Hva, du så noen snike seg inn på et rom, så vann på gølvet, la merke til at vannlåsen på dassen satt skeivt på og fant en pose med penger oppi og nå kommer du til meg med dem? Det lukter snut, RAUS!"

E:
[yt]XM_tyBCN4l8[/yt]
 

oma

Village Drunk
Hotel Dusk er et drittspill. Hvordan kan folk like det? Det er fullt av klønete logikk, ALT for treigt pacet og det tror spilleren er komplett idiot. Jeg synes figurdesignen og grafikken er glimrende, men etter ca. 10 timer gav jeg opp. Det får Syberia til å fremstå som actionfylt. Gnøh.
Jeg elsket stilen, syns humoren var morsom, og det var ett pekogklikk jeg faktisk greide. Jeg likte også en del av persongalleriet der. Its awesome!
 
Hotel Dusk er et drittspill. Hvordan kan folk like det? Det er fullt av klønete logikk, ALT for treigt pacet og det tror spilleren er komplett idiot. Jeg synes figurdesignen og grafikken er glimrende, men etter ca. 2 timer gav jeg opp.
Fiksa dette for meg. Tror jeg skal ha det liggende et sted hvis noen vil kjøpe det..