Hva Nintendo har å by på framover

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
DØ WENCHE FOSS osv.
 

Lodin

Der Waaaah
Vel, i dag dukka Max & the Magic Marker opp på Wiiware og det anbefales på det sterkeste. Koselig platformer hvor man tegner på bretta med Wiimoten for å hjelpe en drittunge med å jage en slem aubergine. Finnes som tidligere nevnt en flashdemo, men kontrollen sitter mer støpt i fullversjonen og man kan være mer kreativ med tegninga. Om ikke annet minner det om Kanvas Kursen til Kirby bare at det ikke er så masete og slitsomt.
 

Kilik

Lokal moderator
Nintendos lanseringsplaner for 2010

Kun fire Wii-spill er så langt planlagt for Europa for resten av året, men når tre av de heter Super Mario Galaxy 2, Metroid: Other M og Sin & Punishment 2 er det ikke så ille. Det fjerde er , et 2D plattformspill fra Artoon som utnytter Motion Plus. Jeg tipper Metroid kommer like etter sommerferien og Mario Galaxy 2 blir det store julespillet.

Japan får Metroid i sommer i tillegg til to eksklusive RPG-er, Xenoblade fra Monolith (Xenosaga, Baten Kaitos) og The Last Story fra Mistwalker (Blue Dragon, Lost Odyssey). Ellers er Hoshi no Kirby på lista, som trolig bygger på . Og ja, det ser ut til at japsene får Zelda i løpet av året. Så kanskje tidlig 2011 her?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du sa det. ^^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Øyh, NBA-syltetøy var jo skitartig da jeg var sånn cirka tolv. Mest fordi det skjedde helt latterlige ting nesten uansett hva du trykket, men samma det.
 
NBA JAM testa jeg på emulator for ikke så lenge siden og det funker fortsatt, kan fort bli gøy hvis dette blir i samme ånden.

Selv om det ser kanskje litt i overkanrt useriøst ut.
 

Lodin

Der Waaaah
Nye Excite Bike dukka opp i natt og der var det jaggu ikke mye nytt. Alikevel verdt å snappe opp siden det er Excite Bike og man kan spille 4 player online. Testa istad og det funka strålende. Desuten har ikke babby særlig mye skill så jeg havna på første begge gangene med god margin. :gnøggdøgg:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Håper ikke de har glemt kunsten å lage musikk til spillene sine. :lodin:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Den grafikken der så evig slum ut, så det spørs vel litt.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Hadde helt glemt av at Muscle March var ute. Skal teste nå.
 

Kilik

Lokal moderator
Noen europeiske releasedatoer:

Super Monkey Ball: Step & Roll (Sega) - 12. februar
Silent Hill: Shattered Memories (Konami) - 4. mars
Fragile Dreams: Farewell Ruins of the Moon (Rising Star Games) - 19. mars
Red Steel 2 (Ubisoft) - 26. mars
No More Heroes 2: Desperate Struggle (Rising Star Games) - 23. april
Monster Hunter Tri (Capcom) - 30. april

Og ja, NMH2 er bekreftet å være usensurert og skal visstnok også være hakket mer finpusset enn den amerikanske versjonen.