Hva Nintendo har å by på framover

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Åh... Så da har jeg tilgang til US wii-shop, med min Brasil-registrerte konsoll.

Lodin

Der Waaaah
Nintendo skal holde masse pressekonferanser i forskjellige verdensdeler denne uken og den i Australia har allerede hendt. Der skjedde det ikke så mye spennende, men det ble gledelig nok annonsert at både Mario og Metroid skal dukke opp i løpet av sommeren en gang. Yay for spill tidligere osv.

Kilik

Lokal moderator
I såfall er det vel logisk at Zelda blir det store høst/julespillet til Nintendo.

Men Mario, Metroid og Zelda lansert i samme halvår virker litt for godt til å være sant...

Kilik

Lokal moderator
Mario Galaxy 2 ute 23. mai i USA. Overraskende tidlig. Bare et halvår etter NSMB Wii.

Sin and Punishment: Star Shooter i juni.

Etter navnet å dømme høres ikke "Nintendo Media Summit" ut som et sted de kommer til å annonsere noen spill.

Kilik

Lokal moderator
"One more Wii game for the first half, called Fling Smash. You fling a hero around and smash him into things, I guess. Impressions later, naturally. Will be out in the summer."

Mega Man 10 lanseres den 1. mars i USA. Er visst seks dager til det...

Kilik

Lokal moderator
Metroid: Other M ute 27. juni. Hadde virkelig ikke trodd at vi ville får både Mario og Metroid dette halvåret. Sistnevnte er bekreftet spillbart på summit-en, så dukker vel opp video og noen previews snart.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Men dette er fortsatt amerikanske releasedatoer. Har de nevnt noe om Europa?

Lodin

Der Waaaah
Nei, så fåglane vet når vi får noe. Storspilla sine har de starta å slippe omtrent samtidig i vestlige land, men så plutselig bestemmer de seg å for å nintende som så ofte før.
Såvidt jeg veit får vi tilsvarende pressegreie i morra.

Kilik

Lokal moderator
Super Mario Galaxy 2 - Video

Metroid: Other M

Flere bilder
While much of the game is reminiscent of 2-D side-scrollers, players can switch the perspective into 3-D at any time as they explore the twisting passages of a derelict space station and delve deep into a cinematic, never-before-told story of bounty hunter Samus Aran’s past. This new approach uses a new control scheme in which players use the Wii Remote™ controller held sideways to battle enemies and navigate the expansive, gorgeous environments in classic Metroid fashion, then aim at the screen with the Wii Remote pointer to blast foes in first-person and hunt the world for clues and hidden passages.

Håper virkelig de bildene er fra "kjip space station tutorial level", for gorgeous er det siste ordet jeg ville brukt for å beskrive omgivelsene :/
Me får se.

Lodin

Der Waaaah
Det er den derre basen som Samus leverer babbyen til i starten av Super vil jeg tippe. Det foregår mellom det og og Zero.

Den så bedre ut på Super Nintendo :p

Neia jeg skal ikke være for skeptisk, men er bare vant med at Metroidene mine ser fantastisk ut, uansett hvilket hardware det er på. Blir spennende å se noen nye områder og videoer.

Kilik

Lokal moderator
Jeje, europeiske datoer:

Monster Hunter Tri - 23. april
Sin & Punishment 2 - 7. mai
Super Mario Galaxy 2 - 11. juni
Metroid: Other M - 3. kvartal

Må altså vente noen måneder på Metroid. Ellers omtrent som amerikanerne.