Hva Nintendo har å by på framover

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skal ha de tre siste spilla på den lista der. Ser ut til å bli et bra Wii-år. ^^
 

Lodin

Der Waaaah
Monster Hunter har fått to foredeler når det slippes i vesten. For det første er det gratis å spille online mens japsene må betale. Desuten bruker spillet bare delvis vennekoder. Man kan adde folk til lista også inni spillet uten å måtte dille med koder, så da holder det å avtale å møtes en plass. Fint å se at de prøver.
 

Kilik

Lokal moderator
Det var ikke lov å ta bilder og video på Metroid-visningen, men en kar (nordmann kanskje? ) har smugfilmet med mobilen:


 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen

Lodin

Der Waaaah
Men hvorfor i helvete har han ikke lagt ut hele filmen på nettet? :argh:

Sånn ellers kom den derre remaken av Castlevania til Game Boy på Wiiware i dag. Sikkert noen som vil ha.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Heh, det var vel ikke tilfeldigvis bildene til godeste FoxHimself, som blei snurpa på NeoGAF fordi modsa der tarn i rassen fra samtlige publishers? :D
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Til dere som ville ha shitty offscreen video av nye metroiden:


Enjoy
 
Eneste Wii-spillet jeg kjøpte i 2009 var New Super Mario Brothers, men for 2010 ser det ut til å bli vesentlig mer å sette fingrene i. Foruten alt snadderet som kommer fra Nintendo, så ser jeg stort frem til Monster Hunter Tri. Har aldri spilt Monster Hunter, men skjønner det stort sett er Phantasy Star Online i modernisert form, noe som kan bli veldig kult. :)

Etter alt å dømme så drar Nintendo frem alle de store gunnerne i 2010, noe som får meg til å lure på hva de planlegger for 2011. Nesten så man kan begynne å lure på om de vil ha alt av større Wii-prosjekter ut døra før en ny konsoll-lansering i 2011? Bare en teori, men lite trolig sett Wiiens vedvarende suksess og det faktum at konkurrentene virker lite interesserte i oppdatering av den nåværende hardwaren...
 
Til dere som ville ha shitty offscreen video av nye metroiden:


Enjoy
Den blir alltid fjernet sykt fort, men takket være mine underground resources fikk jeg tak i den for et par dager siden. Må si jeg ble hyped etter å ha sett den.
 

Lodin

Der Waaaah
Sjekk dette her a. Spillet bruker kameraet til DSen for å mekke en rimlig imponerende 3D-greie.

[yt]h5QSclrIdlE[/yt]
 

Lodin

Der Waaaah
Rondo of Blood er det vel fortsatt noen av dere Castlevanianerne som ikke har testa og da passer det at det dukka opp i dag. Det gjorde Milon's Castle til NES og, men det bør ingen spille.
Jo også Muscle March til Wiiware. Litt slunkent på innhold, men rimlig på pris, masse posing og masse svette muskelmenn på jakt etter proteinet sitt. Fantastisk Katamariete musikk og.
 

Lodin

Der Waaaah
Nintendo! :argh:
Ikke no Cave Story, men Diner Dash istedet. Jo også Ogre Battle 64 som noen sikkert vil ha, men ikke meg for jeg vil ha Cave Story! :ras:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Noen som er interessert i no Metroid: Other M-gameplay? Nei? Jeg putter det her likevel:

[yt]OrAWYvUG8N8[/yt]
 

Kilik

Lokal moderator
Wow, langt mer lovende enn de siste bildene.

Ellers kommer Conduit 2 til høsten. Noe overraskende da originalen fikk svake kritikker og ikke solgte en drit. 4 player split-screen denne gang.
 

Kilik

Lokal moderator
Ny trailer fra Monolith Softs Xenoblade:

This real-time, fast-paced RPG takes places on the bodies of two dead gods as seen in the game's artwork. Tetsuya has revealed that these "gods" are actually gears from prior games. One is Brigandier, the gear of Bart Fatima from Xenogears and the other is E.S. Dinah from Xenosaga. Since these prior games were published by another developer, the names will be changed to avoid any potential conflict. Tetsuya claims that Xenoblade is indirectly the spiritual Episode IV in the Xeno timeline.
Ute i Japan til sommeren.




Ellers litt artwork fra Mistwalkers The Last Story, Sakaguchi-spillet:





Ingen dato ennå, men neppe før slutten av året i Japan, 2011 i Vesten.