Hva Nintendo har å by på framover

Kilik

Lokal moderator
DS-spillet Jam With The Band, også kjent som Daigasso Band Brothers og en av lanseringsspillene til DS i Japan, kommer endelig til Europa den 21. mai. 5-6 år etter Japan, men bedre sent enn aldri?... Regner med det bygger på den japanske DX-versjonen og tracklist bestående av vestlig populærmusikk.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ugh.. Gadd aldri importere det, men med tanke på hvor mye bedre jeg liker Ouendan 1/2 fremfor Elite Beat Agents, tviler jeg jeg hopper på det.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Jeg må si meg rimelig sjokka over at Nintendo kommer med dette nå 5 år etter originalen, men Daigasso! Band Brothers er imho fortsatt det beste musikkspillet som er å oppdrive på DS. Skjønt jeg synes det er de quirkye japsespora (alt fra j-pop til enka) som virkelig gjør spillet og stiller meg derfor, som karlsen, litt tvilende til den vestlige versjonen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Husker såvidt at jeg spilte Mjaus importerte utgave og at jeg syntes det var gloriøst og absolutt fantastisk da, men det var på tida hvor DS-en var flett ny og ALT var fantastisk fordi det gikk an å ta på konsollen for å spille. Kanskje det var faktoren som gjorde at det føltes fantastisk, kanskje ikke. Kommer uansett til å sjekke det ut for å se hva jeg synes nå.

Edit: Og borte hos Eurogamer har de omtale av Cave Story. 9/10. Ser dere nå? Hæ? Ser dere?! Løp og kjøp, for pokker. Så snart det blir tilgjengelig, da. Som antageligvis er i morra.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg importerte Daigasso sammen med den første DS-en husker jeg, shit var mad tyte på Spillegaltreffet hvor alle kjørte hvert sitt instrument og greier og greier. Når det er sagt var det ikke så jævla mye til det enn å trykke på knapper til musikk, men hei.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ouendan er bare å tappe/dra/spinne ei pinne til musikk, men det er fortsatt de spillene jeg har brukt mest tid på til DS. Det behøver ikke være så avansert.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Du mener den du ikke henta på posten?
 

Lodin

Der Waaaah
Ræguu~ of the Gladiator på Wiiware var faktisk ganske artig. Det er i praksis Punch Out bare at man er en gladiator som fighter diverse fantasy monstre. Man dukker og hopper med stikka på nunchucken og selve nunchucken og wiimoten styrer skjold og våpen. Det er egentlig meninga man skal bruke Wiimotion+ dingsen så slossinga var litt simpel, men en sånn skal jeg snart få meg. Ganske ålreit grafikk har det og fiendene har faktisk personlighet med voice actinga si. Første fiende er fek.s en drita ork som snubler omkring i arenaen. Det er hakket artigere enn pysete Glass Joe.
Tusen funbux er grei pris på dette siden det er hakket mer avansert enn de fleste ting på Wiiware og det er grenser for hvor mye Red Steel 2 og Wii Sports Resort man gidder spille.

[yt]-neQWAM9sH8[/yt]
 

Kilik

Lokal moderator
Hørte snakk om rundt 100,000 på verdensbasis så langt. Milevis fra originalen som solgte godt over 1 million med en brøkdel av brukerbasen som er nå. Er vel nærmest spikeren i kista for vestlige "hardcore"-spill til Wii.

Monster Hunter Tri har derimot passert 1 mill bare i Japan og er ute i Europa neste uke. 9/10 fra Eurogamer lover bra.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Monster Hunter Tri har potensiale ja, og minner meg på jeg har et amerikansk demoeksemplar liggende så om noen med freeloader el. vil ha det holla at a degos.