Hva Nintendo har å by på framover

Kilik

Lokal moderator
#81
Usanernes konferanse starter visstnok 18.30.

Punch-Out!!


 
#82
Chibi Robo!, Pikmin 2, Mario Tennis GC, Metroid Prime og Metroid Prime 2 også bekreftet for gjenutgivelse på Wii
Nå ble jeg glad! Hvis spillene faktisk for en overhaling på kontrollsiden blir jeg nok å kjøpe både Pikmin 2 (kan være jeg kjøper det uansett, gikk glipp av det på GC) og Metroid Prime. Kanskje til og med Mario Tennis. Er spent på hva de legger til... Hvis vi ser på hvilke spill de har valgt er det ganske logiske valg for å omdesigne kontrollen for Wii. Nå mangler vi bare The Wind Waker med 480p og Twilight Princess-styring :>
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#83
Jeg har fortsatt dårlig samvittighet for at jeg ikke plukket opp Chibi-Robo. Jeg elsker re-relases :D

EDIT: Må også nevne at jeg i begynnelsen blandet Punch Out med det derre nye Facebreaker, som jeg syntes virker litt jall. Men nå som jeg har sett videoer fra orginalen og erindret at Little Mac er et Assist Trophy i SSBB, så er det et annet ballspill! Virker bra, altså.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#84
Ser ut som jeg omsider skal spille et Pikmin-spill, ja.
 

Lodin

Der Waaaah
#85
Trudde ikke Chibi-Robo blei sluppet i Europa jeg. :hmm:

Ikke kjøp Pikmin 1. Det har en konstant tidsfrist som totalt ødelegger. Så mye faktisk at de droppa det i oppfølgern.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#86
Poenget var at Pikmin 2 er annonsert for re-release så da venter jeg heller til det kommer. Strategispill med wiimote er velkommen.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#87
Derfor gleder jeg meg også til Little King's Story! Som ikke ble nevnt i noen av disse videoene, når jeg tenker meg om :tenke: Vi får se på den amerikanske konferansen da.
 
#88
Øyh! Pikmin 1 er det beste av de to, tiltross for tidsfrist og whatnot så var leveldesignet mye bedre. Men Wiimote kontroll kan jo kanskje pushe edgen over i toerns favør.

Ser Nintendo fortsetter med å gjøre Wii til en enda kjipere konsoll enn Dreamcast. Kult.
 
#89
Dreamcast hadde ikke Super Mario Galaxy, da :S

Fun fact: Av de fem best reita Wii-spilla på GameRunkings, er to GameCube-spill, ett PS2-spill og to genuine Wii-titler hvor Wiimote-featuresa er mer til bry enn nytte ^^
 
#90
Jeg angrer nesten på å ha kjøpt Nintendo Wii. Det er jo ingen tegn på at det skal
komme flere gode spill til denne konsollen. Argh! Forresten er Wii Music en skam!
Jeg så en trailer av det på E3, eller noe, og det var rett og slett patetisk.
 

Kilik

Lokal moderator
#92
Nintendo fortsetter med sitt fantastisk strømlinjeformede onlinesystem med mikrofonen WiiSpeak som lanseres samtidig med Animal Crossing:

Every Wii Speak box contains its own unique "Wii Download Ticket Number" which must be registered to use the device, and will not be replaced by Nintendo if lost/stolen. Each code must be unique, which obviously won't be the case if you've bought Animal Crossing second-hand.
 
#94

Kilik

Lokal moderator
#95
Sega med House of the Dead: OVERKILL Collector’s Edition. Ute i februar:



 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#96
Sånn ellers er Chrono Trigger ute til DS, og dere som ikke har vært borti det før kan jo lese hva Eurogamer konkluderer med:
Eurogamer skrev:
Chrono Trigger is a masterclass in RPG design, its execution so far beyond the quality and poise of contemporary JRPGs it's embarrassing. It represents the work of a company at the very top of its field, a team of designers so confident with the rules that they helped establish that they felt free to subvert and invert them to glorious effect. While this is a game presented in simple 2D sprites and count-the-frames animations, its underlying maturity and creativity is somehow all the more potent for it. And in this DS update, everyone has the chance to turn back the clock to see how, in many ways, the Japanese RPG's brightest future still lies in its past.
De har også med en anekdote om hvordan han som mekka musikken jobba så hardt med den at han ble sjuk av det. Om det er en trøst for kisen så har fortsatt Chrono Trigger noe av den beste spillmusikken som finnes, så det var kanskje verdt det. :p
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#97
Litt flere nyheter angående WiiSpeak: Det vil visstnok ikke bli solgt i pakke sammen med Animal Crossing her til lands. Så nå spørs det om jeg vil ut med 400-500 kroner ekstra for voice chat. Det er definitivt mulig, for det ville absolutt hevet nivået på Animal Crossing-besøk betraktelig.

Nintendo fortsetter med sitt fantastisk strømlinjeformede onlinesystem med mikrofonen WiiSpeak som lanseres samtidig med Animal Crossing:
Litt trøst: I et intervju med EDGE har Nintendo sagt følgende:

I have purchased a pre-owned Wii Speak microphone from a retail outlet. It does not come with a redeemable code for the Wii Speak Channel. Can I still get the code? If not, could I pay for one?
Any consumer who requires a Wii Download Ticket after purchasing a pre-owned Wii Speak Accessory may contact their local Nintendo Customer Services department, where they can request a Wii Download Ticket for the Wii Speak Channel for free.
Ikke akkurat strømlinjeformet nei, men det er altså mulig å få tak i kanalen likevel. Ikke det at jeg har så stor interesse av å bruke kanalen i seg selv da :p

http://www.edge-online.com/features/wii-speak-the-deal
 
#98
Sånn ellers er Chrono Trigger ute til DS, og dere som ikke har vært borti det før kan jo lese hva Eurogamer konkluderer med:De har også med en anekdote om hvordan han som mekka musikken jobba så hardt med den at han ble sjuk av det. Om det er en trøst for kisen så har fortsatt Chrono Trigger noe av den beste spillmusikken som finnes, så det var kanskje verdt det. :p
Har ikke spilt Chrono Trigger på mange år, så jeg slengte det i emulatoren i går for å friske opp hukommelsen litt. Selv om jeg ikke har spilt det på massevis av år husker jeg mange små detaljer og vet hele tiden hvor jeg skal gå og hva jeg skal gjøre, som om jeg hadde spilt det hele tiden. Herlig spill, nå har jeg lyst på en DS bare for å spille igjennom det en gang til.