Hva Nintendo har å by på framover

Kilik

Lokal moderator
Ikke fra Monster Games, men det kan jo tenkes at f.eks. Amusement Vision, folka bak F-Zero GX, er i gang med en oppfølger.
 

Lodin

Der Waaaah
Capcom fortsetter å ikke gi ut no nytt til Wii med Resident Evil: The Darkside Chronicles som er en oppfølger til Umbrella Chronicles. Om ikke annet er det en slags remake av RE2 så det er i det minste noe.
Sånn ellers skal de og gi ut REmake og Zero igjen også. Hvis de faktisk endrer kontrollen så den blir som i 4 så blir det stas.
 

Kilik

Lokal moderator

Resident Evil og Resident Evil 0 er allerede lansert i Japan. Det er kun minimale forandringer.
Players will now have a wide range of control options, including the Wiimote and nunchuck in combination, which lets players shake the Wiimote to ready their weapons. The game is also compatible with the GameCube and classic controllers.
 

Lodin

Der Waaaah
Adventure Island suger balle så Hudson har bestemt seg for å modernisere det. Nå kan Master Higgins dobbelhoppe og skifte farge på bastskjørtet sitt. Ufattelig stygg grafikk på høyde med Donkey Kong Country har de og med.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Haha, det vekker minner om hvordan Shigeru Miyamoto mislikte Donkey Kong Country fordi han mente det var pen grafikk og grunnt gameplay. Donkey Kong Country er pent, for svingende!

/Edit: Men den traileren der var støgg. Hudson-logoen ga meg flashback til blemmene fra det første Mario Party D;
 
Nei fysj! Stilen i DKC-spilla var fæl >_< Kanskje det bare er meg som ikke spilte dem da de var nye og teknisk imponerende, men jeg får vondt i øynene når jeg ser på dem :/
 

Kilik

Lokal moderator
Euro-datoer fram til sommeren:

NEW PLAY CONTROL! Mario Power Tennis (Nintendo) 6 March
Grey’s Anatomy (Ubisoft) 12 March
My Sims Party (EA) 13 March
Sonic and the Black Knight (SEGA) 13 March
Trivial Pursuit (EA) 13 March
Mushroom Men: The Spore Wars (South Peak Interactive) 20 March
Family Local Sports (Ubisoft) 26 March
Body Coaching (Neko) 30 March
Monsters vs. Aliens™ (Activision) March
MADWORLD (SEGA) March
PES 2009 (Konami) March
Ready 2 Rumble Revolution (Atari) March
Tenchu 4 (Ubisoft) 2 April
NEW PLAY CONTROL! PIKMIN 2 (Nintendo) 24 April

Cake Mania - In the Mix! (Majesco) April
Diabolik: The Original Sin (Blackbean/Lago) April
Impossible Mission (System 3) April
Fast Food Panic (Nobilis) 13 May
Punch-Out!! (Nintendo) May
Guitar Hero® Metallica® (Activision) May
Virtua Tennis 2009 (SEGA) May
PDC World Championship Darts (Oxygen) May
X-Men Origins: Wolverine™ (Activision) May
Another Code: R (tent) (Nintendo) June
NEW PLAY CONTROL! Donkey Kong Jungle Beat (Nintendo) June

Ice Age™ 3: Dawn of the Dinosaurs (Activision) June
Transformers™: Revenge of the Fallen (Activision) June
Overlord: Dark Legend (Codemasters) June
FINAL FANTASY CRYSTAL CHRONICLES: Echoes of Time (Square-Enix) Spring
The Conduit (SEGA) Spring
Let’s Tap (SEGA) Summer

Line Rider Freestyle (Deep Silver) Q2
Yamaha Super Cross (Zoo Digital) Q2
 

Lodin

Der Waaaah
Konkret dato får når vi får denge Glass Joe og King Hippo i Europa: 22 mai. Så sånn er det.
Kan vel nevnes at spillet har støtte for både waggle og den klassiske kontrollmetoden.
 

Lodin

Der Waaaah
:sneaky: Det er egentlig undervisningsmatriale for folk med lærevansker og slik.
Det lille jeg har sett av sånt kunne godt hatt noen fler Picachuer og Yoshier. Med Wiimote blir det sikkert faktisk gøy. :)
 
Stikker hodet innom for å minne folk på at Satoru Iwata skal holde foredrag på GDC på onsdag og at han viste nye Zelda-trailere de to forrige gangene han gjorde dette, sånn at jeg ikke er den eneste som blir skuffa når han ikke gjør det i år :eek:
 

Kilik

Lokal moderator
Wii Motion Plus kommer visstnok ut i Europa den 2.juli bundlet med EAs Grand Slam Tennis til 60 euro, 10 euro mer enn et vanlig spill koster. Hvor det blir av Wii Sports Resort er foreløpig ukjent, men mulig det kommer mer info på GDC.

NeoGAF
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Fra et annet forum:

Dear People Who Are Anticipating The Wii Punch Out Game,

Please play the Hajime no Ippo GBA game from 5+ years ago.

Then, when you play your waggle "enhanced" graphical upgrade in a few months, please be in my vicinity so I can lick the bitter tears from your face.

Love,
~Your Friendly Neighborhood Onimaru
 
- haha, jøss, er det "Brick Top" jeg hører kommenterer? klassisk stemme
 
Jeg ser virkelig ikke hvorfor folk ropte på et Punch Out til Wii når vi hadde boksingen i Wii Sports allerede... Det var jo Punch Out-designet overført til Wii-kontrollene :s Det hadde mer nyanse til seg enn mange påstår også, og etter alt jeg kan se så gjør ikke dette spillet noe som helst for å bygge videre på konseptet. Faktisk så ser det ut som at de har tatt bort ifra det og gjort det mer statisk, som er teit. Blir spennende å se om de har gjort noe som helst for å rettferdigjøre dets eksistens annet enn å ha noe å peke på når folk roper på hardcore spill igjen :/