Hva Nintendo har å by på framover

Lodin

Der Waaaah
Ingenting spennende ble annonsert og mindre enn i Nippon. Så ja, New Super Mario 2 til høsten, en Kirbysamling til Wii en eller annen gang og Animal Crossing til høsten i Japan. :ehm:
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Ikke glem mapper og støtte for patching av spill som kommer i den nye firmwaren nå på onsdag. Skal bli digg å endelig få sortert alle Ambassador-spilla skikkelig.
 
Håper dem gjør noe litt mer spennende med grafikken enn i de forrige New-spillene (selv om jeg vet det ikke blir å skje). Før så gjorde alle Mario-spill noe ganske eget med utseende, men post New har de alle hatt den samme glossye 3D-stilen med supersøtt karakterdesign heller enn det noe mer absurde og bisarre opplegget dem kjørte før. Galaxy-spillene og 3D Land er veldig pene spill, men jeg begynner å bli lei nå.

Edit: Er vist bilder og korte klipp fra det ute. Samma gamla :/
 

Kjedelig.
 

Lodin

Der Waaaah
Nintendo hadde no innvestormøte i går og erklærte at de har gått med tap for første gang på 30 år. Det betyr som vanlig at de er doomed.
Kanskje mer interessant er at de skal begynne å selge fullversjoner av spill online. Førstemann ut er New Super Mario 2 som skal slippes i e-sjappa samme dag som i butikkene.
E: WiiU skal og gjøre det.
 
Like greit å kjøpe Mario-spel online, er ikkje som om man kvitter seg med dei spela uansett. Problemet er berre at det ikkje er mulig å lage universell Nintendo-konto med all informasjon om kjøp etc knyttet til den. Då eg solgte 3DS'en min mistet eg også alle spela eg hadde kjøpt. Var ikkje meir enn 500 kr i spel, men likevel. Plagsomt.
 

Lodin

Der Waaaah
Nytt Rayman med lekka trailer fokusert på WiiU-versjonen. Veldig mye bedre grafikk en orginalen og stilig at de har kopiert Spyro med det dillet på slutten.

Se før traileren blir sletta!
 

Lodin

Der Waaaah
I en av de neste ukene eller så slippes Cave Story ++. Det er da Cave Story + bare at de har gjort det i 3D. Det har dog ikke den bedritne nye grafikken til Cave Story 3D så... dette er et jævla clusterfuck.
Også er La Mulana til Wiiware kanselert i Europa og USA. Den oppdaterte versjonen skal dog slippes på Steam så det erke noen big deal.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Husk at det spillet der er til DS da.
 
Wii U launch liste lekket?

Håper egentlig den ikke er sann, men skulle den være det, så er det ihvertfall en 7-8 spill jeg kommer til å plukke opp etterhvert. Ved launch tipper jeg jeg plukker opp 2, kanskje 3 spill. Potensiell E3 spoiler, så skal ikke si hvilke.