Hva Sony har å by på fremover

Lodin

Der Waaaah
Move har mer enn bare familiespill for babby så! :ras:


Ja har du sett, omtrent samtlige av de spilla der er jo... familiespill for babby. Tydligvis at alt som kreves for at noe skal være hardcore er grimaser.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Er jo ikke spill som er hardcore, men spillere! :yoshi:

De som kjøper Medal of Honor til PS3 får tydeligvis et gratiseksemplar av klassikeren Medal of Honor: Frontlines, som har fått en HD make-over. Jeg har ingen link akkurat nå siden jeg leste det i PSM3, men det er bare å stole på meg. :>>>
EA må ha ganske liten tro på Medal of Honor siden de kjører på med en remake og en betakey ved kjøp av spillet.
 
Fikk visst en treer av VG-Rune i dag, så er nok ikke så innihælsikes fett, nei.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
HD-makeover av Frontline? På en gang meget fett meget meningsløst. Fett fordi Frontline, meningsløst fordi skarpere kanter bare kommer til å demonstrere hvor tomt en spillverden av den årgangen egentlig er. =/
 
delaystation
 

Kilik

Lokal moderator
Endelig setter Sony ned prisen på PSPgo etter å ha solgt omtrent ingenting. Prisen vil "muligens gå ned med nesten 35%" fra mandag, altså vil den trolig havne på 1600-1700 kr i Norge. De utvider også kampanjen hvor man får med ti gratis spill (LittleBigPlanet, Gran Turismo etc.) til 31. januar.

Link
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Har litt lyst på en PSPGo før jula kommer, så jeg har noe å spille på når jeg skal til Filippinene. PS Classics osv., men får se om jeg gidder.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
har rocket PSPgo siden i sommer den her genial til ps classics siden den har en resume game funksjon hvor spilen lagres på hdd. Ganske greit i JRPGs hvor det kan være 4 timer mellom hvert lagringspunkt ( ff9 :argh: )
 
Har litt lyst på en PSPGo før jula kommer, så jeg har noe å spille på når jeg skal til Filippinene. PS Classics osv., men får se om jeg gidder.
Ey jeg kjøpte meg en PSP go på fillipinene også, i januar. Den var kjekk å ha der! Der (Cebu) kosta den rundt 1400 da. Kanskje billigere nå (hvis de selger den lengere). Men da får du amerikanske versjonen samt ingen gratis spill:S Så bad idea hvis de ikke trekker ca 35% derfra også. Blir vel som Amerikanske priser så å si.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg for min del er fornøyd med min gamle Slim-PSP. Kan kjøpe spill billig på UMD istedenfor å være låst til Sonys prising på PlayStation Store. Dermed fikk jeg plukka opp Parappa The Rapper nytt til 250 spenn i forrige uke, yay. :smugdog:
 
Joda. Kjekt med en slim også, er som regel billigere med fysiske spill. Selv om en amerikansk+ europerisk konto gjør en real jobb mange ganger. Dog metoden er så kjip med det å bytte konto, asså hver gang man vil spille fra motsatt konto. Derfor har jeg en PSP 3000 liggende også:p
 
Er fornøyd med min feite selv, kuståm førmver. Men har lyst på en slim selv, men nå er det sånn at det er lenge mellom de gode spillene på den maskinen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Grensa mellom quirky og creepy forsvinner inn i horisonten for NIS. -_-
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Men betyr at de skal lage en PSP/PS1/PS2-emulator for Android eller at de skal kjøre en helt uavhengig linje med Playstation-brandede Androidspill?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg tipper sistnevnte, med tanke på hvor mye oppmerksomhet spill til iFon har fått i det siste.