Hva Sony har å by på fremover

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg stussa litt på at det ikke ble nevnt navnet på representanten fra Sony Europe som sa at det var fake. Og neimen viser det seg ikke at de har tatt tilbake kommentaren i en oppdatert versjon av artikkelen:

Sony Computer Entertainment Europe has since confirmed its official line on the rumoured phone as, "We do not comment on rumour and speculation."

Så det er ingen offisiell denial der i gården.
 

Lodin

Der Waaaah
Herpa derp, la oss bare fjerne joysticken og istedet introdusere sånn jalla touchpad som laptoper har og som suger til alt annet enn rudimentær musing. Det er en så mongo avgjørelse at denne greia ikke kan være annet enn ekte. :gnoh:
 
Dægær'n. Alt er jo der. Til og med Pixar, det hadde jeg aldri trodd. Blir å laste ned.

Edit: ehmneiventlitt, med "available to watch in your area" ble det noe ganske annet. D'oh.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
De har 526 filmer tilgjengelig for nordmenn, mest ikke-amerikansk, kunstfilm og klassikere. Databasen med filmer er sånt de ønsker å gjøre tilgjengelig, og vil anta at katalogen vil utvides kraftig etter hvert som mange land får det tilgjengelig på HD-TV via PS3.
 

Lodin

Der Waaaah
Ja, den ble litt sneverer der. Var ihvertfall en koreansk horror fra 1960 der som var gratis så den skal betittes.

Og i andre nyheter ble God of War 1 og 2 i HD slengt opp på PSN. Tipper salget kommer til å øke en god del siden dette ikke akkurat er noe folk gidder loffe bort i en butikk for å coppe.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
GoW 1 og 2 er bare nedlastbare utgaver av God of War Collection som har vært ute på Blu-Ray i minst ett år og som fint finnes til under tohundrelappen hvis du kikker på nettet, mao. jævla overprisa fra PlayStation Store.
 
Litt som On Demand-spilla på Xbox live altså, der man må betale 299 spenndollars for bl.a. Mass Effect som jeg brukte en drøy 70-lapp på for halvannet år siden fra play.com.
 
Angående PSPGo, vurderer jeg sterkt en selv... får helt abstinenser av å ikke ha noe å spille på her. Blir bare litt over tusenlappen med tre spill, så er ikke for gæli. Føler meg litt dum for å kjøpe det som straks er et utgått produkt, men min første generasjons DS er så oppripet og fæl at den nesten er ubrukelig nå, og jeg trenger gamer-fixen min.

Edit: Blæh, har nettsjappa til sony noe web-baserte greier, sånn at jeg kan sjekke hva som er tilgjengelig og priser og slikt?

Edit2: faen ta, ser ut til at man må laste ned noe skit for å få se, men det fins selvfølgelig ingen mac-versjon :realmad:
 
Har en GO selv, ikke noe fan av å spille på den egenltig, eller dpad gaming går bra, men analogen er slitsom syntes jeg.
Men haru en sixaxis liggende, så kan du bruke den og det funker bra om du har en liten stand å sette den opp på;P Koster vel 1500 fra elkjop, super helg nå, får man ikke 10 spill gratis da? Kjøper du brukt, så får du ikke brukt spilla, da de er låst til kontoen..
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Bruke stativ + håndkontroll, ja. Høres ut som en kjempeløsning for en håndholdt konsoll.

:penga:
 
Ah, sorry visste ikke det, tok ikke location helt serriøst:p

kakarlsen:
Enig, men om en ikke har noe annet og man sitter feks å kjeder seg på et rom, kan man jo mekke en liten stand i senga og spille, er iallfall mye bedre å kontrollere feks Gta vice city på psp med ps3 kontroll.