Hva Sony har å by på fremover

Hvilke.


er ikke folk lei av assassins creed enda jeg mener hæ virkelig
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Cho Aniki var der iallfall.
 
Cho Aniki hva, er det ikke det derre homospillet.

Her er spilla jeg kjøpte: Metal Gear Solid, Suikoden, Wild Arms, Wild Arms 2, Spyro 2, Crash Bandicoot 2, Rayman, Abe's Oddysee og Abe's Exoddus. Blir masse spillings fremover. Tipper jeg kjøper alle Resident Evil, resten av Spyro/Crash og sånt ved neste lønnslipp. Noen anbefalninger?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ville nok heller gått for Cho Aniki der, ja.
 
Er Resident Evil 1 overhodet spillbart nå lengre? Kontrollene er helt grusomme og det ser jævlig ut. Og jeg vet ikke hvor lenge jeg ville klart å takle voiceaktinga nå om dagen...
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Voiceaktinga er jo halve gleden.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Tviler faktisk sterkt på at jeg hadde klart ett eneste av de bortsett fra MGS.

3D Games, they age like women.
 
Tviler faktisk sterkt på at jeg hadde klart ett eneste av de bortsett fra MGS.

3D Games, they age like women.
Tre av spillene jeg postet var 3D, din kjerring.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Nja... Den jævla N64-tåka er ikke spesielt hyggelig, men, men. De fleste PC-spill i tre dimensjoner holder seg ganske bra, vil jeg påstå å si.
 
Sist jeg var hjemme på det gamle promperommet mitt fant jeg en haug med gamle demodiscer til PSX, og tok meg blant annet et slag Tekken samt noen andre gamle 3d-titler og de var alle på grensen til det uspillbare. Treige og jævlige, rævva fps og alt så grusomt ut. Huttemegtu.
 

Novastrum

Feminist-elitist
PAL-konverteringene var ekstremt ræva på PSX. Spillene ble effektivt 15% treigere og svarte kanter i bildet var ikke uvanlig. Det samme gjelder forøvrig mange PS2-spill.
 
Jepp, husker det godt. Jeg spilte bl.a. den japanske utgaven av Ridge Racer 4. Faen det spillet eide, synd det ble såpass hemmet av PAL-konverteringa. La igjen noen kroner hos gode gamle Multimedia Import for å få tak i importerte utgaver av spill jeg var gira på for å få awesome frihetsfølelse. Også kom spillene ut gjerne et halvår etter de kom ut i USA, så da var det ofte verdt noen ekstra spenn å importere.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kom igjen gutta, tidlig 3D på PC var bare sorgen og dere veit det. Ræva teknologi + ræva håndverk = ræva².

For å underbygge denne påstanden:



Husker da dette kom ut og anmelderne var fra seg og prata om at endelig hadde vi virtual reality og nærmest fotorealistisk grafikk og sånt.

Når det er sagt er jeg fortsatt svak for grafikken i Quake så jeg veit ikke hvor mye min mening teller.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Husker noen saftige diskusjoner jeg hadde om Duke 3D vs. Quake-grafikk. Jeg hadde en god porsjon hat for polygon-baserte sprites i begynnelsen. For ikke å nevne sepia-tonene som Quake må sies å være oldefaren til.
 
Kom igjen gutta, tidlig 3D på PC var bare sorgen og dere veit det. Ræva teknologi + ræva håndverk = ræva².

For å underbygge denne påstanden:



Husker da dette kom ut og anmelderne var fra seg og prata om at endelig hadde vi virtual reality og nærmest fotorealistisk grafikk og sånt.

Når det er sagt er jeg fortsatt svak for grafikken i Quake så jeg veit ikke hvor mye min mening teller.
Die By The Sword var faenmeg hardcore. Ragequittern i meg våkna virkelig da jeg skulle forsøke å styre sverdet med musa. Faen knuse.
 
Personlig finner jeg gammel 3D på PC utrolig sjarmerende. Vet ikke hvorfor, men jeg liker det bare.