Hva Sony har å by på fremover

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er det samme opplegget som det spillet som ble hauka til DS og PSP for tre år siden? Hvis ja, så kan du lese hva Eurogamer syntes her:
System 3 has done nothing at all to re-imagine the concept, instead focusing on updating the graphics which, in all honesty, was probably the best idea. The gameplay ain't broke, so don't fix it. [...] This Impossible Mission remake won't set the scene alight as it did during the '80s but it's a solid, faithful rendition of a cherished old classic.
 

Lodin

Der Waaaah
Se der ja. Lurer på om Sony har tenkt å fortsette å juge om at denne greia ikke eksisterer. Det at de også skal lansere PSP2 gjør jo saken bare enda bedre.

 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
vis ikke du spiller Dead Nation akkurat nå burde du bli slept ut i gaten og fortært av Zombier LØP Å KJØP NÅ
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeg raega over det spillet i går på banen før de store bygningene. Jeg tror jeg suger.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Endelig kommer akkurat de samme bedritne Neo-Geo-spillene som har blitt pimpa i årevis til Wii og 360 også til PS3!
 

Terje

mostly harmless
Sånn reint bortsett fra at en god del av de ikke er bedritne. Og at de alle støtter online-spilling nå. Og at greia er en emulator som vil få flere titler gitt ut fortløpende, og ikke en enkelt samling med de samme bedritne spilla som er i alle samlingene.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Neida, sikkert fett for de som ikke har skaffa seg greiene ennå. Jeg klarer bare ikke å bli veldig oppspilt over dette.
 

Kilik

Lokal moderator
Vakkert.


Ser ut til at PS3 har en solid line-up for neste år allerede:

LittleBigPlanet 2 - 26. januar
Killzone 3 - 23. februar
MotorStorm: Apocalypse - 16. mars
Yakuza 4 - Mars
Ico & Shadow of the Colossus: The Collection - 2. kvartal
Journey - 2. kvartal
SOCOM 4 - 2. kvartal
Resistance 3 - 6. september
Infamous 2 - 3. kvartal
Uncharted 3: Drake's Deception - 1. november
Agent - 4. kvartal
Ratchet & Clank: All 4 One - 4. kvartal
The Last Guardian - 4. kvartal
Twisted Metal - 4. kvartal
Final Fantasy Versus XIII - TBA
 
D

Deleted member 91

Gjest
Steike, må si jeg gleder meg litt til å ta maskinen i bruk igjen. LBP2, Killzone 3, Ico & Shadow, Journey og The Last Guardian skal i hvert fall alle i hus.