Hva Sony har å by på fremover

Sjansen for at alle kommer ut 2011 er derimot lik null. Frykter for The Last Guardian og FFversusXIII, men Uncharted 3 og Killzone 3 er vel mer eller mindre sikre kort. R&C interesserer meg ikke, i og med at det åpenbart er et multiplayer spill.
 
Bare Uncharted 3 og Team Ico stuff som frister skikkelig. Killzone 2 var en våt sement simulator og tror ikke KZ3 kommer til å begeistre meg heller. Falt aldri helt for LBP heller, følte det var mer en leveldesigner enn et faktisk spill.
 
Hva er egentlig FFversusXIII?

Ellers begynner det å bli nok av grunner for meg å kjøpe meg en PS3, men å bruke enda mer penger på videospil... :penga:
 
FFvXIII er FFXIII+Åpen verden+Kingdom Hearts+Fallout.

Høres bra ut for meg.
 
Ikke glem Mass Effect 2 i januar (og Mass Effect 3 i desember?) =D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mass Effect 3 i desember 2012, ja. ^^
 

Kilik

Lokal moderator
Mass Effect 2 PS3 skal såvidt jeg husker inneholde recap av ME1 i form av en interaktiv tegneserie.

Spent på Rockstar Norths "Agent" som ble annonsert for halvannet år siden og etter det har det vært stille utenom at Take-Two bekreftet for noen uker siden at det fortsatt er i produksjon. Tipper vi få mer info etter at selskapets første sandbox neste år, L.A. Noire, er ute i butikken (våren).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Drauden

SGs kollektive lillebror
Dere vet DC Universe, det MMO-opplegget som liksom skal fungere på PS3? Laster ned betaen nå.

Er forberedt på det verste, men også på å møte Batman!
 
Her er no gameplayings av Drake's Decepticon, og det blir selvsagt GOTY 11.
 
BEDRE GRAPHIXXX!!!!!11
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
GRÆFFIKSA