Hva Sony har å by på fremover

Skulle tatt seg ut om grafikken ikke hadde vært bedre med tanke på at det kommer ut et helt år etter det kom ut på burken.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det har skjedd før, men nå kommer jeg bare på Resident Evil 4 som eksempel og ikke noe fra denne generasjonen.
 
For min del er spørsmålet om ME3 blir bedre på burken eller på stasjonen. Det er først da vi ser om Bioware har skjerpet seg eller om de fortsatt sliter med å få spillene til å kjøre like bra eller bedre på PS3.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
For min del er spørsmålet om ME3 blir bedre på burken eller på stasjonen. Det er først da vi ser om Bioware har skjerpet seg eller om de fortsatt sliter med å få spillene til å kjøre like bra eller bedre på PS3.
Fullstendig irrelevant, PC blir garantert best.

Sånn ellers er det bare ett ord som trengs for å påpeke hvor mye man driter seg ut om man sier at Mass Effect 1 var skikkelig bra og det ordet er "Mako". Mass Effect 2 er uansett konge så det har lite å si.
 
Mass Effect 1 eide selv om makoen gjorde så godt den kunne for å endre på det. Nå kommer nok Mako-whiteknighterne til å hvese frem at "dere suger bare altfor mye til å klare å styre den, Makoen eier" men igjen - De tar så jævlig feil. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg raegquitta på grunn av makoen.

Mass Effect 2 sprenger alle skalaer når det gjelder å eie ting og Mass Effect 3 kommer til å gi meg en åpenbaring lik Ghaz sin profeti om Chinese Democracy.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg er midt imellom. Den hverken eier eller suger, jeg hadde ingen problemer med å ta meg frem og nedlegge motstand, men den var ikke akkurat en delikatesse å farte rundt med. Derimot kan planetskanninga fra ME2 reise til helvete.
 

Lodin

Der Waaaah
Makoen hadde skikkelig ræva kontroll ja, men man fikk lov til å utforske nye og (ikke særlig) spennende planeter med den. Oppdagelsesaspektet mangler skikkelig fra 2 og å sondere etter mineraler med scanneren kan ta seg et tak. Riktignok ble det alt det kontrollmessige bedre med hammerhuet, men den skulle hatt flere missions og noen av dem burde foregått på uoppdagde planeter.
Tipper planetsnokinga blir choose your own adventure-tekster i 3. :p
 
Fullstendig irrelevant, PC blir garantert best.

Sånn ellers er det bare ett ord som trengs for å påpeke hvor mye man driter seg ut om man sier at Mass Effect 1 var skikkelig bra og det ordet er "Mako". Mass Effect 2 er uansett konge så det har lite å si.
Jo sant det, men så lenge jeg ikke er innehaver av et skikkelig surround lydkort blir det PS3 som er garantert DTS eller Dolby Digital. X360 kontrolleren bør også være støttet som standard hvis jeg skal spille på PC.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Makoen hadde skikkelig ræva kontroll ja, men man fikk lov til å utforske nye og (ikke særlig) spennende planeter med den. Oppdagelsesaspektet mangler skikkelig fra 2 og å sondere etter mineraler med scanneren kan ta seg et tak. Riktignok ble det alt det kontrollmessige bedre med hammerhuet, men den skulle hatt flere missions og noen av dem burde foregått på uoppdagde planeter.
Sitert for sannhet. Hvis de blander det gode fra 1 med det gode fra 2 så er det Game of the Decade.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Oppdagelsesaspektet mangler skikkelig fra 2 [...]
Jeg kunne ikke vært mer uenig. Mass Effect hadde massevis av uoppdagede planeter og baser, og hver eneste bidige jævla en var drit døll og besto av et par korridorer og tre kliss like rom; selv plottrelaterte steder, for faen. Sammen med kampsystemet og Makoen var det den største skuffelsen i Mass Effect. Mass Effect 2 er flere størrelsesordener bedre enn Mass Effect på hvert eneste felt som teller, med områder som faktisk føles som om de kunne eksistert istedenfor at du har følelsen av å tusle gjennom de samme satans varehusene gang på gang på gang.

Men ja, planetscanninga var steike irriterende. På den annen side gikk det vel med totalt tre kvarter av 33 timer på den.
 
Også kunne man detecte anomalies og stikke ned på planeten for å se hva det der. Scanninga er ikke akkurat gøy, men det går ganske kjapt og i hvert system er det ihvertfall en anomaly å sjekke ut.

(Jeg styrer med å få 100% utforska på alle planetene nå, bare forbi)
 
Fuck yeah, eneren var dritdigg.
 

Lodin

Der Waaaah
Såvidt jeg kan se har de droppa de andre småspilla og kun fokusert på forskjellige utgaver av Hero 30. Forsåvidt like greit siden det var den desidert kuleste modusen i enern.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
inneholder ikke anniversary vom raider 1, 2 og 3?


edit: remake of the first game :doh: