Hva Sony har å by på fremover

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
I morgen slippes endelig Driveclub! Såvidt jeg forstår er core-spillet er tilgjengelig for alle med Plus-abbo, og andre elementer er DLC.

Er ikke noe stor fan av bilspill men vil sjekke ut dette spillet bare for graffixa:


Dessuten! Driveclub har intet mindre enn fem baner i Nårge:









 

Novastrum

Feminist-elitist
Hvorfor er det snø alle stedene? Eller for å si det på en annen måte; Hvor er isbjørnene?


Skjolden på "sommeren"
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Også fordi snø representerer Norge bedre enn 30 varmegrader og paraplydrinker.
For det eksisterer som kjent ingen mellomting.

Bare for å få den åpenbare vitsen ut av veien først: De bildene Thinaran la ut er tatt i samme oppløsning som spillet kjører, ikke sant?

Ellers: Ble ikke akkurat blåst av gårde av de græffiksa der, men så spilte jeg ferdig Vanishing of Ethan Carter i går også (spoiler: det er fortsatt bra). Skal bli spennende å se hvordan PS4 takler akkurat det spillet når det en gang kommer ut der.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
At en PS4 ikke kan måle seg med PC-en min er et faktum, ikke noe som trenger å forsvares eller imøtegås. Nå er det sånn at jeg er interessert i teknikken bak spillgrafikk, så da tør jeg påstå at det er interessant å sjekke hvordan ting er i billig-PC-segmentet (hvor PS4 er en klar ener). Mener å huske at det var flere enn meg som skrev at det bare var grafikken som var interessant oppi her også, forøvrig.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ja, jeg postet om et spill jeg ikke egentlig er interessert i fordi det kan være andre er det, pluss at det er gøy at det er så mange norske baner. Men når det er en objektiv sannhet at PS4 ikke kan pushe mer enn 1080p på grunn av begrensninger i HDMI-standarden den bruker er det jo ikke noe vits å gnege om det igjen og igjen. Det er slitsomt i lengden.
 

Terje

mostly harmless
Hvor er de bedritne veiene,
Om jeg husker rett skrøyt de av hvor nøye de studerte de forskjellige landene for å få spillet til og se autentisk ut, de dro fram som eksempel på ting de tok høyde for at nettopp asfalt kan se veldig forskjellig ut rundt i verden og at det er en ting man vil se i spillet. Men tipper de ikke er hundre prosent på det området der nei.

Ble ikke PS+ Driveclub utsatt til fredag fordi amerikanerne har sin oppdatering da og vi kan jo ikke få det tidligere enn dem? Leste noe slikt i forrige uke et sted.

Ellers er Dust: An Elysian Tale en ting som er gratis på PS+ fra nå og er absolutt noe alle bør laste ned og ta en titt på. Alle.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Ikke akkurat noen Forza killer, eller hva Lodin?

Dette spillet har jeg hatt bange anelser om helt siden de begynte på scratch for et år siden. Dessuten er omtrent ALT DLC som vil komme fremover. Nå har det omtrent ingenting, og til sommeren skal det ha fått 50 biler og noen ekstra baner. Ting vil patches inn etterhvert som det er ferdig. Nei vettu hva.

Nå skal jeg hjem og kjøpe Xbox One og Forza Horizon 2!
 
From Dust eier selvom det er rimlig pelsete ja. Spelunky er og på PS+ til alle tre formater og det kan man aldri ha for mange utgaver av.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Der tråkket du over den streken som var under påstanden om at alle android-folk er utrolig opptatt av at iphone er så utrolig mye mer ræva enn deres egen telefon!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen