Hva Sony har å by på fremover

Vel, jeg venter med å preordre. Tester spillet ut imorgen, så får vi se.


Ps: Lættis @ yetipants "min pc er bedre rant..."
 
Nå har Sony offisielt utsatt PS+demoen til fredag. De hevder det er for at serverne ikke skal dø på seg, men noe sier meg at kvaliteten på spillet kan ha like mye å si. :p
Og USA fikk Vib Ribbon i natt. Det er dog bare den japanske versjonen emulert fra PS1 så man kan ikke streame musikk eller slenge på MP3er. Skuffende, men men.
Også ser Pix The Cat ut til å være månedens mørke hest til PS+. Utifra trailere er det en miks av Snake, Pac Man og Bomberman på syre. Det må jo nesten eie.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
La jo merke til ganske nylig at det kommer et nytt SingStar snart, både til PS3 og PS4. Ja, det kan jo være artig å sjekke ut, tenkte jeg, siden jeg er glad i å synge og har en PS3. Siden Sony ikke godtar at jeg ikke har kjøpt en PS4 ennå falt det i fisk, men nå har iallfall Eurogamer omtalt litt. Kan vi, hvis vi setter på oss våre aller mest analytiske briller, få en anelse om hvor artig nye SingStar er bare av å lese litt av innledningen?


Look at these people. They are having such a great time they find it impossible to open their eyes or close their mouths. That even goes for the woman on the left, who knows she was only invited to comply with European regulations regarding the inclusion of ethnic minorities in lifestyle photography.

Meanwhile, the beardy hipster is so happy he is only partially distracted by the artisanal baba ghanoush stall he's just spotted behind the photographer. The only person not having a great time is the guy in the middle, who has in fact opened his mouth to insert the gun they've had to crop out of the shot.
Hmm. Åtte av ti?
 
Desember er ihvertfall en spektakulær måned for de med PS+. PS4 får Injustice, det der DC fighting spillet og det er vel verdt å ploge gjennom historien selv for de som ikke liker sjangeren. Det er og starten på at de skal dele ut fullprisspill (til dels) så i januar får man Infamous: First Light. Secret Ponchos er det andre spillet og ser ut til å være no action RPG med cowboyer og hemmelige klesplagg. PS3 får fåkkings Deadly Premonition og Hitman HD-samlinga. Vita ender opp med Final Horizon som er no tårnforsvar samt en SHUMP som heter Titan Attacks, men det kan og spilles på de to andre platformene. Suck it XBONErs osv.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Xbonere får visst det siste spillet i Worms-serien. :ehm: På 360 blir det SSX, så det kan bli vinterkos. Demoen av det var det første spillet til å krasje Xboxen min hver gang jeg fyrte den opp, så fikk aldri spilt det. Nå derimot, med ny burk, skal det nok frontside fuckflippes litt i jula.

Edit: Hei, Sony-tråd.
 
Håhå. Deadly Premonition blir kos, det lille jeg så på den ene streamen vi kjørte eide. Sånn ellers eier SSX. Alle som fortsatt har Xbox Live må spille det. Og si ifra om dere slår noen gamle rekorder, så skal jeg jammen ta opp kampen igjen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare... vær obs på at PS3-utgaven av Dødelig Premonisjon er en port av typen ræva. Systemene er litt bedre, men ytelsen har gått rett i bøtta. Det sverre.
 
Aw. Vel. Jeg har alltid hatt litt lyst til å teste Hitman-serien og, selv om jeg ikke er lagd for stealthing. Tipper det blir en del raeging før jeg bare massakrerer alle sivile.
 
For ikke å nevne at DP koster søtten spenn hos House of Gaben for tida.

Men ja, Hitman HD er fett nok. Det beste er at det kun er 1, 2 og 4. Contracts var en buggy haug med resirkulert ræv og Absolution var det som kom ut av den. Med mindre de har lagt til saving er nok dog 1 vel frustrerende per i dag, men 2 fiksa det meste og 4 videreførte den tradisjonen.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Øh. Nei.

Trilogy inneholder 2, 3 og 4. Det første har ikke tålt tidens tann spesielt godt, så det er like greit. Contracts er ikke ræva heller, så det så. Ikke på høyde med Blood Money, men hva kan vel være det.
 
Jeh, Nabbe har rett. Contracts på PC var så ræva at de ikke ga det ut digitalt før tidligere i sommer. Jeg kjøpte det såklart da og jaggu hadde det bare shitty oppløsningsvalg og siktinga med mus sugde fortsatt balle.
Orginalen kjørte og Starforce så jeg fikk det aldri til å funke. Istedet måtte jeg laste ned en cracka versjon. :v
 
Sony skal holde no relativt massive greier denne helga og det kan jo bli stas. Starter ihvertfall sju på kvelden og streames på de vanlige stedene.

Saturday, December 6

10:00am PlayStation Experience keynote
11:30am Dying Light live gameplay
12:00pm Destiny: The Dark Below gameplay
12:30pm Virtual Reality: A New Era for Games (live panel)
1:30pm The Tomorrow Children live gameplay
2:00pm God of War: Retrospective (live panel excerpt)
2:30pm World Wide Studios Town Hall (live discussion)
3:00pm No Man's Sky gameplay and discussion
3:300pm The Journey of Diablo III on PS4 (live panel excerpt)
4:00pm Tearaway Unfolded PS4 live gameplay
4:30pm LittleBigPlanet 3 Community Creations
5:00pm Inside the Dev Studio (live panel)

Sunday, December 7

10:30am Opening welcome and recap with special guests
11:00am The Witness live gameplay
11:30am Grim Fandango Remastered live gameplay
12:00pm The Tomorrow Children live gameplay
12:30pm Prototype to Product (live panel excerpt)
1:00pm Lara Croft & The Temple of Osiris live gameplay
1:30pm World Wide Studios Town Hall (live discussion)
2:00pm Far Cry 4: From the Developer’s Mind to the Gamer (live panel excerpt)
2:30pm Amplitude live gameplay
3:00pm Tearaway: How Media Molecule Built a Living Papery World
4:00pm Secret Mystery Game live gameplay
4:30pm Axiom Verge live gameplay
5:00pm Story Time (live panel)
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
FFVII-segmentet er det pinligste jeg har opplevd noensinne på en pressekonferanse. Måten de bygde det opp på gjorde det helt umulig å ikke forvente en remake, og så får man servert den dritten der. Ufattelig. Det var som lufta gikk ut av ballongen for hele resten av presentasjonen.

Når det gjelder Uncharted, så ble jeg ikke akkurat slått i bakken av det jeg så. I hvert fall ikke på samme måte som da man viste frem 2 og 3 for første gang. Men dette kommer fra en stor tilhenger av serien, og jeg tviler ikke et sekund på at det blir bra.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Hele den pressekonferansen var en haug med bæsj. Noen små glimt av spill vi allerede vet eksisterer og er på vei, en bråte med remakes/ports av gammelt skrot og hva i svarte tenkte de på da de fant ut at Jaffes pangpang-spill skulle være siste presentasjon?

Om noe så er det vel sikkert kult for de som liker Street Fighter at det vil være cross platform multiplayer mellom PC og PS4, men siden jeg ikke bryr meg filla om SF så ... blæh.

MEN. De annonserte Gang Beasts til PS4, og det er kult. Håper bare de faktisk inkluderer online multiplayer.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Drit i alt det andre. I dag er en gledens dag!


Day of the Tentacle: Special Edition kommer!


Dette har jeg ventet på siden jeg spilte igjennom MI 1 og 2 remakene - håper DOTT.exe får akkurat like kjærlig behandling. Med mulighet til å bytte mellom gammel og ny grafikk. Og hvis de skal spille inn stemmene på nytt bør det være et valg. Gleder meg stort! :psyduck:

Hvis dette kun er en port av SCUMMVM-versjonen til konsoll, oh fuck youuuuu...
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Her er hva Sony har å by på her i heimen: PS4en min har begynt å ejecte hele tiden. Det virker som det er noe med byggkvaliteten som gjør at det blir lagt trykk på eject-knappen. DYI-løsningen var å brette sammen en fllik av en IKEA-katalog og legge den under, slik at det ikke blir lagt trykk på punktet.