Hva Sony har å by på fremover

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Har samme feilen her. Dette har den gjort siden... sommeren?
Men det har ikke vært noe problem når jeg skal spille eller se film for da gjør den det ikke. Det gjør det bare helt tilfeldig, og av og til.

Hjalp å skru maskinen helt av. Altså ikke ha den på standby eller passive mode eller hva faen den heter.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Med min konsoll er et tut og kjør hele tiden. Jeg skulle nappe ut en USB-kabel i sted, og flytta litt på konsollen i prosessen. Da begynte den å ejecte for harde livet igjen, før jeg fikk justert oppbyggingen. Elendige greier.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Men har den de autentiske slow down-sa fra Saturn-versjonen?
 
Apropos restart, Resogun er gratis for alle med PS+ som kjøpte det til PS4 (som for eksempel meg), Oddworld: Munch's Oddysee HD og Switch Galaxy Ultra er på plass.

 
NRK har slippi app til PS4 og den eier. Ikke særlig fancy, men den lar deg se all dritten de har slengt ut på nettet og det er såklart gratis.
Så første episoden av XLTV og det var gloriøst.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
På tide å binge-watche Spider.
 

Terje

mostly harmless
Sony-tråd så poster det her:

Noen som vet hundre prosent åssen PS+ fungerer med underkontoer? Jeg er rimelig sikker på svaret sjøl men altså: Brodern er på den andre dama si, guttungen han har med hu første bor hos mora annenhver helg og der har han PS4. Hos brodern har de PS3, og han har satt opp hovedkonto med unga som underkontoer. Guttungen bruker samme underkonto på PS4en hos mora. Så: Om brodern ordner PS+, vil gutten kunne dra nytte av det hos mora?

Svaret er sikkert nei, for det følger konsollen. Hvis brodern ordner PS+ så vil alle som bruker PS3en hjemme hos han dra nytte av det. Men eldstemann vil ikke få nytte av det på PS4en hos mora. Hvis jeg har forstått det riktig.

Men: Så har man de PS+-aktivasjonskorta man får kjøpt på Gamestop etc. Bakpå de står det bare at en underkontobruker må ha tillatelse av hovedkontobrukeren for å benytte seg av dette. Vil dét funke? Kan man gi gutten et sånt kort så han kan aktivere det på PS4en hos mora? Hvordan må brodern som hovedkontobruker gå fram for å godkjenne det isåfall? Det er ikke aktuelt å legge inn broderns konto på den PS4en fordi intriger, og Sony i all sin visdom har ikke gjort det mulig å oppgradere en underkonto til hovedkonto. Å lage ny bruker vil ikke gutten pga trophies og alt det der. Å få mora til å ordne bruker på maskinen og aktivere det er uaktuelt, dette er det mest datadumme mennesket på planeten og har all paranoiaen rundt sånt som sånne mennesker har. Pluss at siden dette er noe som kommer fra broderns familie så vil hun ikke være samarbeidsvillig uansett fordi intriger igjen.

Grunnen er at valpen ønsker seg The Crew til jul og søstra mi og jeg vurderer å kjøpe.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Var innom en Spaceworld-sjappe for et par uker siden. De hadde en hel kurv med 3rd party "stikkehetter".
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Har bestilt stikkehetter fra Ebay.
Jeg har også sendt inn en garantisak til Sony som de godtok. Siden det kunne ta 3 uker å få ny kontroll så må jeg nok vente til jula er over før jeg sender den inn.

Claim deres rettigheter. Sony betaler porto!
Men det er et jævla herk å finne den siden hvor du kan gjøre det. Hvis jeg har flaks klarer jeg å finne den igjen.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Får straks altfor mye penger av staten for studiene mine, også lurer jeg på om man ikke skal investere i en PS4. Hvor selger de den billigste om dagen a'? Har allerede Alien: Isolation, så trenger i første omgang bare konsollen, ikke noe super bundle xtreme go
 
Er vel ikke så mange spennende bundeler ute for tida heller med mindre man vil ha Destiny eller Far Cry 4. Veiledende pris er vel 3500.

Her er uansett no nyttig Nyko har å by på. Det er en converter som lar en bruke 3.5" disker istedetfor 2.5" laptopformatet maskina vanligvis bruker. Da blir det straks billigere å oppgradere til en SSD.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
3,5" SSD?