Hva Sony har å by på fremover

Jæveltango

Pepperoni Playboy
The Swapper og Infamous: First Light er ute gratis for PS+-abbonenter. Gøy se at man gradvis begynner å legge ut større spill. Har vel sammenheng med at spill-katalogen stadig øker, og en del av de tidlige storspilla begynner å bli gamle.
 
Eller kanskje fordi de annonserte gratis Mortal Kombat: DC Edition samtidig som de bøya seg i støvet over Driveclub-demoen som sansynligvis er kanselert. :p
Vi får se. Håper vi får Knack i februar og Sing Star i mars.
 
Og for oss med PS Vita slenger Sony ut The Swapper, Woah Dave! og Duke Nukem 3d Megaton Edition med 3 DLC-pakker. Går tregt å laste ned fra Vita'en min, så eg trur eg prøver å få det ned via PS3 og heller overføre. Trip report kjem.

edit.
Wah Dave! passer perfekt til Vita, kontrollen er TIGHT og for meg som elsker Super Crate Box men aldri fekk det portabelt var det supert! Har kun testet litt, men det var alt som skulle til. Skal til Oslo i morgen, så då blir det no flyings og bussings og definitivt ordentlig testing.

For de som ikkje veit kva Woah Dave er anbefaler eg @Yetipants sin forklaring.

Duke Nuken 3D veit dei fleste kva er, og alt eg trenger å sei om denne konversjonen er at om du liker Duke 3D liker du Duke 3D på Vita. Stikkene er ikkje perfekte, men det kan ordnes. Anbefales!

Har ikkje kjørt igang The Swapper enda, redigerer posten når eg kjem til den.
 
Sist redigert:

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Ja, jeg vil kjøpe dette spillet til null kroner. Nei, jeg vil ikke poste dette kjøpet som en aktivitet. Ikke det heller. Og heller ikke det. Sony ass.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Jeg er helt sikkert ikke den første til å tenke dette, men med hvordan man ser på ting for å aktivere/plukke opp ting i Silent Hills går jeg nærmest ut ifra at det blir no' Project Morpheusings. Den demoen var fy faen så skummel, forresten.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Er'n stor da? Fjern sammenligning, men Jodie Foster tok stemmen til en tattovering i The X-Files (OK, reach, men jeg har sett X-Files igjen i det siste). Kanskje det blir en Jurassic Park (SNES) løsning hvor det er tredjeperson utendørs og førsteperson når du går inn i en bygning?



 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Quantum of Solace-spillet var et FPS, men når man lente seg til vegger så gikk det ut i tredjeperson. Var det bare for å rettferdiggjøre Bond-rettighetene?
 
Tredjeperson i cover er rett og slett for at man skal kunne se hva som er rundt hjørner og sånn. Mange som reagerte på at de tok det med i Deus Ex: Human Revolution, men det gjør spillet mye bedre.
 
H1Z1 dukka opp på Steam i går og slippes som tidlig tilgang 15 januar. Ser ut som enda et av disse generiske overlevelsesspilla med zombles, men det som skiller det ut er at Sony Online Entertainment er utvikler og utgiver. Det er en utvikling ihvertfall jeg ikke kan si jeg setter pris på. SOE har mer enn nok spenn og ressurser til å fullføre prosjekter uten å puge folk for tilgang til en bedriten alfa.
 
Spilla for mars er ute og det ser aight ut.
PS4 får remaken av Oddworld 1 og Valiant Hearts.
PS3 får siste Sherlock Holmes og Papo & Yo.
Vita får ikke no selv for OlliOlli2 og Counterspy er crossplay.
Har gleda meg til Oddworld og Valiant Hearts og Papo & Yo er dritbrae spiller så jepp. ^^
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Fungerer content manageren for PSvita på PC noe bra. Skal kjøpe meg ett nytt og større minnekort og tenkte bare å kopiere oppsettet og spillene mine inn på PCen og så tilbake til det nye kortet
 
Kan PCen din lese Sony sine drittkort a? Det jeg vet folk har gjort er å backe opp via en PS3 hvor alt på det ene kortet lastes ned via Vitaen og over på konsollen og så tilbake til det nye kortet.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
siden det går ann å gjøre det på PS3 så jeg gjør jeg det på den istedenfor